شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

شبکه امید سیما؛

«دوم شخص مفرد» فرصتی برای همنشینی شاعران و نویسندگان نوجوان

برنامه تلویزیونی «دوم شخص مفرد»

سینماپرس: تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دوم شخص مفرد» این برنامه را فرصتی برای همنشینی شاعران و نویسندگان نوجوان معرفی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، رضا منتظری مقدم تهیه کننده این برنامه در توضیح اهداف ساخت و تولید این برنامه عنوان کرد: برنامه دوم شخص مفرد یک برنامه ادبی در حوزه شعر و داستان نویسی برای گروه سنی نوجوان است و سعی دارد تا با معرفی شاعران و نویسندگان نوجوان از قاب تلویزیون به شکوفایی این استعدادهای ادبی کمک کند.
وی در ادامه گفت: شاعران و نویسندگان نوجوان که مایل به حضور در این برنامه هستند؛ می توانند حداقل ۳ اثر  از اشعار یا داستان های خود را در شبکه های اجتماعی مربوط به برنامه ، برای تیم سردبیری برنامه ارسال کنند که پس از بررسی کیفی آثار ارائه شده، در صورت برخورداری اشعار یا داستان ها از حداقل های  لازم نوجوانان هنرجو به برنامه دعوت می شوند تا آثار آنها ضمن ارئه از قاب تلویزیون مورد نقد و بررسی کارشناسان برنامه قرار گیرد.
وی افزود:این برنامه به صورت رقابتی طراحی نشده و در آن، ضمن معرفی نوجوانان ، آثار آنها توسط کارشناسان برنامه افسانه غیاثوند و آرش شفاعی در حوزه شعر و وجیهه سامانی و محمد رضا شرفی خبوشان در حوزه داستان نویسی بررسی می شود.
این تهیه کننده با اشاره به بخش های مختلف برنامه گفت : دیدار هنرجویان نوجوان و علاقمندان به شعر و داستان با اساتید حوزه شعر و ادبیات داستانی  در قالب آیتم «دیدار»  و آیتم «لاک غلط گیر»با موضوع بررسی خطاهای گفتاری و لغزش های زبانی از دیگر بخش های این برنامه است.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت ارسال آثار خود می توانند در صفحه برنامه در شبکه های اجتماعی به آدرس dovomshakhsmofrad @آثار خود را ارسال کنند.همچنین برنامه تلویزیونی «دوم شخص مفرد» به تهیه کنندگی رضا منتظری مقدم  و با اجرای مهدی فرج اللهی شاعر طنزپرداز ،هر شنبه ساعت ۲۰ از شبکه امید سیما پخش می شود

نظرات

  • سارینا ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳
    0 0
    می‌خوام شرکت کنم
  • فاطمه‌ ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۴
    0 0
    سلام من چطوری شعرهامو بفرستم؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.