دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

در دو بخش؛

انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ ملی تئاتر کوتاه کیش

جشنواره‌ ملی تئاتر کوتاه کیش

سینماپرس: فراخوان سومین جشنواره‌ ملی تئاتر کوتاه کیش در ۲ بخش نمایش های کافه ای و ساحلی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، در پی برگزاری ۲ دوره‌ پیاپی جشنواره­ تئاتر کوتاه کیش در سال­ های ۹۷ و ۹۸ و استقبال هنرمندان تئاتر کشور از این رویداد، دبیرخانه جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد سومین دوره‌ جشنواره را در آذرماه سال ۱۳۹۹ با رعایت کامل پروتکل­ های بهداشتی در ۲ فضای کافه و ساحل جزیره کیش برگزار کند.

سومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش با دبیری عباس نجاری در چهار بخش‌ مسابقه نمایش‌های کافه‌ای، ساحلی، طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی تئاتر برگزار می شود.

این جشنواره با هدف تلاش برای گسترش، حمایت و تقویت جایگاه تئاتر محیطی و تئاتر کوتاه، هویت بخشی به نمایش ­های کافه ای و ساحلی حمایت از گونه ها و اشکال مختلف اجرایی تولید و حمایت از  طرح­ ها و ایده ­های خلاق نمایشی و تقویت هنرِ عکاسیِ تئاتر در جزیره کیش برگزار می شود.

تمامی متقاضیان از سراسر کشور می توانند از تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۹ پس از تکمیل فرم و ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی ‌(www.kishtheaterfestival.ir) و دریافت کد رهگیری، فیلم آثار نمایشی یا نسخ ایده­ های پرینت شده خود را با سریع ترین پست (تیپاکس یا پیشتاز) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فراخوان جشنواره را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.