یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

به کارگردانی «علیرضا افتخاری»؛

روایتی سینمایی از «صیاد خمینی» با تکنولوژی تمام رباتیک

شهید عبدالرسول زرین

سینماپرس: فیلم سینمایی «صیاد» روایتی متفاوت از حماسه آفرینی های شهید عبدالرسول زرین معروف به صیاد خمینی، تک‌تیرانداز آشنای جبهه‌ها به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، این فیلم که در قالب سه اپیزود جذاب و هیجان انگیز نبردهای چیریکی این قهرمان دفاع مقدس را در خط مقدم جبهه ها به تصویر می کشد توسط «علیرضا افتخاری» کارگردانی خواهد شد.

«صیاد» قرار است در سه استان تهران، اصفهان و گیلان توسط «ابوالفضل مشهدی» با آخرین تکنولوژی های رباتیک دنیا تصویربرداری شود. این تکنولوژی که براساس نمونه های هالیودی مهندسی معکوس و بومی سازی شده، برای نخستین بار در یک پروژه ی سینمایی ایرانی استفاده خواهد شد.
«افشین سنگ چاپ» و «یاسر عرب» به عنوان مشاور کارگردان «علیرضا افتخاری» را همراهی خواهند کرد و امید مقدم، اشکان هورسانی، بهاره کاویانی، بهزاد رحیم خانی، افشین سنگ چاپ، محمود مقامی، سیروس کهوری نژاد و اسماعیل خلج نیز در این پروژه به ایفای نقش خواهند پرداخت.
از دیگر عوامل این پروژه ی سینمایی می توان به؛ پروا نریمانی: طراح صحنه، مصطفی گودرزی:صدابردار، فرهاد قزلوئی: طراح گریم، مریم ملکی ها: مجری گریم، رویا حاتمی: مدیر برنامه ریزی، مجریان طرح: مریم قنبری با همکاری گروه فیلمسازی «آوا فیلم» و محمد دانشور: مشاور رسانه ای اشاره کرد.
شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «صیاد» به همت سپاه صاحب الزمان استان اصفهان و به تهیه کنندگی «علیرضا افتخاری» تولید خواهد شد.
 

نظرات

  • مینا فکرت ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۴
    0 0
    بسیار عالی، باآرزوی بهترینها در عرصه کاری برای شما گرامی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.