جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

قربان محمدپور:

قصه «سلام بمبئی ۲» با «سلام بمبئی» متفاوت است

قربان محمدپور در نشست خبری فیلم سینمایی «سلام بمبئی»

سینماپرس: کارگردان «سلام بمبئی ۲» بیان کرد در صورت باز شدن بالیوود این فیلم سینمایی با ترکیبی از بازیگران هندی و ایرانی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، قربان محمدپور کارگردان سینما در گفتگو با مهر با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: قرار بود پروژه «عاشقی در هانوی» زمستان سال گذشته در ویتنام جلوی دوربین برود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته شدن مرزها این مساله به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: با مسئولان سینمای ویتنام صحبت کردیم و قرار شد که شهریورماه فیلم را در این کشور جلوی دوربین ببریم، که متاسفانه وقتی از سوی ایران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اعلام شد، مسئولان این کشور ترجیح دادند مرزها همچنان بسته باشد.

این کارگردان سینما همچنین به پروژه «سلام بمبئی ۲» اشاره کرد و توضیح داد: با به تعویق افتادن پروژه «عاشقی در هانوی» تصمیم گرفتیم که فیلم «سلام بمبئی ۲» را در هندوستان جلوی دوربین ببریم که به تازگی اعلام شده میزان مبتلایان به کرونا در این کشور در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: همین مساله سبب شده است تا تولید در بالیوود نیز تعطیل شود، البته به تازگی اعلام شده است که به زودی و در مهرماه تولید فیلم و نمایش فیلم‌ها در هند آغاز می‌شود که در آن صورت به هند سفر می‌کنم تا شرایط تولید را فراهم کنم.

این کارگردان توضیح داد: قصه «سلام بمبئی ۲» با «سلام بمبئی» متفاوت است و دارای ۴ بازیگر اصلی یعنی یک خانم و آقا از ایران و یک خانم و آقا از هندوستان است.

محمدپور در پایان گفت: به محض اینکه بتوانیم به هندوستان سفر کنیم تاریخ فیلمبرداری را مشخص کرده و با بازیگران ایرانی وارد مذاکره شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.