جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

کارگردان فیلم سیاه «دشت خاموش»:

من نمی‌توانم سراغ قهرمان قهرمان پروری بروم

فیلم سینمایی دشت خاموش

سینماپرس: احمد بهرامی قصد دارد جدیدترین فیلمش که یک کار تجربی هنری است را کارگردانی کند.

به گزارش سینماپرس، احمد بهرامی کارگردان «دشت خاموش» درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگاران جوان، گفت: در حال بازنویسی نهایی جدیدترین فیلمنامه ام هستم، ولی هنوز نام قطعی انتخاب نکردم. تهیه کننده این اثر نیز سعید بشیری خواهد بود.

او افزود: جدیدترین فیلمم، در حال و هوای «دشت خاموش» می‌گذرد یعنی یک کار تجربی هنری است.

بهرامی با اشاره به موضوع جدیدترین فیلمش بیان کرد: موضوعی انسانی دارد، یعنی موضوعاتی که سعی می‌کنم برای آثارم انتخاب کنم. من نمی‌توانم سراغ قهرمان قهرمان پروری بروم. برای من آدم‌های حاشیه‌های شهر مهم هستند و دوست دارم مصائب و مشکلاتشان را که شاید کمتر کسی به آن می‌پردازد نشان دهم. دهه این کار جدید هم مانند «دشت خاموش» در قدیم می‌گذرد.

وی درباره تمایلش برای همکاری با عوامل «دشت خاموش» برای جدیدترین فیلمش، تصریح کرد: به شخصه تمایل دارم با تک تک آدم‌هایی که در «دشت خاموش» کنارم بودند کار کنم، چون به معنای واقعی پشت صحنه‌ای بی حاشیه داشتیم و تمام عوامل همراه و همدل بودند. مقوله‌ای که اگر برای هر فیلمی اتفاق بیفتد به شدت مثبت واقع می‌شود.

او ادامه داد: جا دارد از مسعود امینی تیرانی فیلمبردار کار که به جز فیلمبرداری مانند یک کارگردان حرفه‌ای عمل می‌کند و همراه است، همچنین سعید بشیری تهیه کننده و رفیق و همکار همیشگی، تشکر ویژه داشته باشم.

بهرامی درباره لوکیشن‌های این کار، عنوان کرد: از آنجایی که جغرافیا در این نوع فیلم‌ها آنچنان معنایی ندارد پس لوکیشن‌ها هر جایی می‌تواند باشد و نیاز ما یک فضای شهری ساده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.