جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت مرحوم «شمقدری»؛

امام خامنه ای: از او جز نیکی و مجاهدت ندیده‌ام

حاج علی شمقدری

سینماپرس: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماپرس، امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأثر فراوان اطلاع یافتم که دوست و همراه قدیمی، مرد مؤمن و انقلابی و متشرع، پدر شهید و برادر شهید، مرحوم آقای حاج علی آقای شمقدری رحمة الله علیه دارفانی را وداع کرده است.

اینجانب در بیش از نیم قرن آشنائی با این بردار با ایمان و پرتلاش، همواره او را در جبهه‌ی حق، به پایداری و غیرت و صدق و وفا شناخته و از او جز نیکی و مجاهدت ندیده‌ام، رحمت و رضوان خدا بر او باد. وظیفه میدانم که به همسر مؤمن و صبور و فرزندان صالح و مکرّم و نیز به دیگر بازماندگان و همه‌ی دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض کنم و حشر او با شهیدان و بندگان صالح را از خداوند مسألت نمایم.

همچنین رییس قوه قضاییه نیز با صدور پیامی درگذشت خادم باسابقه امام رضا (ع) و تولیت حسینیه مرحوم آیت الله حاج سید جواد خامنه‌ای مشهد را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله رییسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّا لله وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون

رحلت خادم باسابقه حرم رضوی و یار خراسانی مقام معظم رهبری، ابوالشهید، مرحوم "حاج علی شمقدری" دل‌های ما را اندوهگین کرد.

آن مرحوم که از خادمان نام آشنای آستان قدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بود و پیرغلامی سید و سالار شهیدان را بالاترین مقام و منصب و افتخار خود می‌دانست، از چهره‌های پیشتاز نهضت تاریخی حضرت امام (ره) بود که در تمام دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی حاضر شد و در این راه ابراهیم وار فرزند عزیز خویش را تقدیم انقلاب کرد.

اینجانب که در دوران خدمتگزاری در آستان قدس شاهد تقوا، تعهد و صدق و صفا از مرحوم شمقدری بودم، درگذشت این خادم با اخلاص امام رضا (ع) و یار و همراه امام و رهبری را به خاندان معزز ایشان، مقام معظم رهبری، دوستان و همکارانش در آستان قدس رضوی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات مسئلت دارم.

*خبرگزاری سینماپرس نیز ضایعه درگذشت این یار غیور و صادق امام خامنه ای را به بیت مکرم ایشان و بالاخص خدمت هنرمندان متعهد و انقلابی، جناب آقایان جواد و روح الله شمقدری تسلیت عرض می نماید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.