یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

محمد خزاعی:

طبق پیش بینی‌ها خوشبینانه سینما از خرداد سال آینده به شرایط عادی بر می‌گردد

محمد خزاعی

سینماپرس: تهیه کننده سریال «دادستان» گفت: مضمون سریال «دادستان» و بحث عدالتخواهی چیزی نیست که ما بخواهیم به سادگی از آن بگذریم، من فکر می‌کنم یکی از موفقیت‌های جدید صدا و سیما این خواهد بود که به دنبال چنین موضوعات بکری می‌رود.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون درباره احتمال موفقیت سریال «دادستان» و امکان بوجود آمدن حواشی پیرامون اثر گفت: واقعیت امر حواشی به هیچ عنوان برای ما مهم نیست، مهم آن است که حرفمان را درست بزنیم، تمامی گروه تولید و سیما فیلم در یک راستا حرکت می‌کنیم، ما امیدواریم که آستانه تحمل مسئولین کمی بالاتر باشد، امیدوارم مجموعه را زود قضاوت نکنند، بگذارند تمامی قسمت‌ها پخش شود تا خودشان متوجه شوند جمع بندی این سریال به نفع کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: مضمون سریال «دادستان» و بحث عدالتخواهی چیزی نیست که ما بخواهیم به سادگی از آن بگذریم، من فکر می‌کنم یکی از موفقیت‌های جدید صدا و سیما این خواهد بود که به دنبال چنین موضوعات بکری می‌رود، به سراغ چنین سوژه‌های درستی رفتن باعث می‌شود که رخوت بوجود آمده در برخی از آثار از بین رفته و مردم بار دیگر با اشتیاق آثار را دنبال کنند.

این تهیه کننده و سینما اذعان کرد: وقتی ما با بسیاری از روایت‌ها فاصله می‌گیریم و بعد سراغ آن‌ها می‌رویم آن موضوعات کهنه شده و تاثیر خود را از دست می‌دهند، تلویزیون تا به امروز کمی نسبت به اتفاقات پیرامون دست به عصا سریال تولید کرده است، امروز می‌بینیم که تلویزیون روند بسیار خوبی را شروع کرده و به سراغ سوژه‌های تازه و ناب می‌رود، در هر صورت ممکن است این سریال حواشی داشته باشد.

وی با اشاره به احتمال حاشیه سازی پیرامون سریال «دادستان» افزود: مطمئن باشید هیچ حاشیه‌ای برای ما مهم نیست و مهم درست رساندن پیام اثر به مخاطب است. مطمئن باشید که سریال «دادستان» یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که مخاطب از مسعود ده نمکی می‌بیند، این سریال کمدی نبوده و کاملا جدی و ژانر پلیسی دارد، از این جهت شاید دادستان برای خود ده نمکی هم اتفاق بسیار تازه‌ای باشد.

خزاعی درباره احتمال ساخت نسخه سینمایی «دادستان» اضافه کرد: داشتن نسخه سینمایی از سریال «دادستان» از همان ابتدای راه مد نظر ما بود، اما باید ببینیم که وضعیت سینمایی کشور طی ماه‌های آتی چگونه است، با توجه به ادامه بیماری کرونا و وضعیت استقبال مخاطبان از سینما ممکن است در هنگام پخش سریال ما نسخه سینمایی «دادستان» را به صورت «وی او دی» وارد شبکه نمایش خانگی کنیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: زیرا وضعیت سینما به هیچ وجه مشخص نیست و طبق پیش بینی‌ها خوشبینانه سینما از خرداد سال آینده به شرایط عادی بر می‌گردد. از سویی تعداد بسیار زیادی در حال حاضر در صف اکران قرار دارند، به همین دلیل تصمیم برای اکران سینمایی و یا پخش آنلاین دادستان در مرحله بعدی تولید این اثر قرار دارد.

وی درباره حفظ پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه دادستان اظهار کرد: ما همواره یک پزشک در پشت صحنه سریال داریم، توزیع ماسک، تب سنجی و ضدعفونی از جمله کارهای روزانه ماست، تاکنون هر ده روز هم یک تست کلی داشتیم تا بتوانیم در بهداشت کامل اثر را جلو ببریم. به محض بروز کوچترین علایم تمامی گروه تست می‌شوند، زیرا مهمترین دغدغه ما این روزها سلامتی افرادی است که با ما کار می‌کنند.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون ادامه داد: در هر صورت دادستان پروژه‌ای بزرگ است و ساخت چنین پروژه‌ای سختی‌های خودش را دارد، به طور نسبی هر روز نزدیک به ۳۰۰ هنرور در کار حضور دارند، در شرایط کرونایی طبیعتا این تعداد افراد تولید سخت تری را برای ما رقم می‌زنند، اما ما تمام سعیمان را می‌کنیم که تمامی نکات بهداشتی رعایت شود، تاکنون هیچ فردی از گروه به بیماری کرونا مبتلا نشده و امیدوارم که تا انتها نیز این مشکل پیش نیاید.

وی درباره ادامه تولید دادستان در کشوری دیگر اضافه کرد: تولید و فیلمبرداری دادستان در داخل کشور یک ماه دیگر ادامه دارد، پس از آن گروه برای ادامه فیلمبرداری وارد کشور دیگری می‌شود.

خزاعی درباره بودجه ساخت سریال «دادستان» افزود: دادستان با همان بودجه‌ای که تلویزیون تامین کرده ساخته می‌شود و هیچ اسپانسری ندارد، شاید در برخی پرداختی‌ها مشکلاتی وجود داشته باشد، اما به عنوان تهیه کننده تمام سعی من این بوده که هیچ مشکلی در گروه پیش نیاید، حضور اسپانسر در یک پروژه تلویزیونی مشکلات و چالش‌های خودش را به همراه دارد، تنها بودجه ساخت دادستان از سوی تلویزیون تامین شده و خوشبختانه تا امروز همکاری و حمایت خوبی هم از ما صورت گرفته است.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره زمان پخش سریال «دادستان» اضافه کرد: تصمیم ما بر پخش این سریال در زمستان سال جاری است و سعی می‌کنیم برای این اتفاق تصمیم گیری جدی داشته باشیم، حال اینکه تلویزیون ترجیح بدهد اثر در دهه فجر پخش شود و یا جزو کنداکتور نوروزی باشد، جزو تصمیمات صدا و سیما خواهد بود. اما ما تا اواخر دی ماه پروژه را تحویل تلویزیون خواهیم داد.

وی درباره احتمال حضور بازیگران جدید در سریال دادستان خاطرنشان کرد: فهرست بازیگرانی که تاکنون منتشر شده فهرست کامل نیست، چند بازیگر خارجی و داخلی به دادستان اضافه خواهند شد که طی هفته آینده معرفی خواهند شد، در مجموع دادستان نزدیک به ۱۲۰ بازیگر خواهد داشت که از این میان برخی از جوانان تئاتری که تاکنون سابقه حضور جلوی دوربین نداشته اند در کنار ۲۰ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.