دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

حواشی ادامه دارد «رحمانیان» در تیاتر؛

وقتی گربه بازی یا گربه صفتی کار دست «عشق روزهای کرونا» می دهد!

نمایش «عشق روزهای کرونا»

سینماپرس: نمایش «عشق روزهای کرونا» از این پس با حذف بازی بهنوش طباطبایی‌ و حواشی ایجاد شده اپیزود مربوط به او دنبال خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، نمایش اپیزودیک «عشق روزهای کرونا» تازه‌ترین کار محمد رحمانیان است که این شب‌ها با بلیت‌های گران‌قیمت و تا حدود ۱۵۰ هزار تومان  در تالار وحدت اجرا می‌شود.

این نمایش که چند اجرای خود را پشت سر گذاشته است، از این پس با حذف یکی از اپیزودهای خود به اجرایش ادامه می‌دهد. اپیزودی که با بازی بهنوش طباطبایی همراه است و دیگر او در ترکیب بازیگران و قصه این اثر جایی نخواهد داشت.

نمایش عشق روزهای کرونا

رحمانیان شب گذشته پیش از اجرای خود تأکید کرد: به خواست و اراده شورای محترم نظارت مرکز هنرهای نمایشی و مدیر کل اداره کل هنرهای نمایشی اپیزود بانو با گربه ملوس با مشکل ممیزی مواجه و حذف شده است. صواب این بود که مدیران مجموعه با اندکی سعه صدر حضور گربه‌ای را بر صحنه تحمل می‌کردند ...!

البته این اتفاق با واکنش طباطبایی نیز همراه بود؛ «نقشه ایران شبیه به یک گربه است! من به ایرانم عشق می‌ورزم، به پیرامون حیاتم در ایران عشق می‌ورزم و ... »

نمایش عشق روزهای کرونا

البته آثار نمایشی محمد رحمانیان هر از گاهی نیز با چنین حواشی همراه و نقدهایی را شاهد بوده است. باید دید این اتفاق این‌بار به چه دلیل رخ داده و احتمالا واکنش مدیران اداره کل مرکز هنرهای نمایشی به این ماجرا چگونه خواهد بود؟

«عشق روزهای کرونا» به دلیل شرایط کرونایی در کافه باغ مجموعه رودکی اجرایش را آغاز کرده است. ‌امیرکاوه آهنین‌جان، نوشین اعتماد، سیما تیرانداز، سعید توکلی، آرمین رحیمیان، راحیل زمانی، غزل شاکری، مبینا طباطبایی، نیما طیبی، مانیا علیجانی، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی و احترام برومند در این اثر به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.