سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

سیروس تسلیمی:

اغلب تهیه‌کنندگان خوشحالند که بالاخره به یکپارچگی رسیده‌اند

سیروس تسلیمی

سینماپرس: اتحاد تهیه‌کنندگان اتفاق خوبی است، به شرطی که این اتحاد پابرجا بماند و تهیه‌کنندگان به این باور برسند یکپارچگی آن‌ها در هر حالتی بهتر از انشقاق است و نقاط ضعف خود را مرتفع کنند.

به گزارش سینماپرس، سیروس تسلیمی تهیه‌کننده قدیمی سینما با بیان این مطلب به «جوان» گفت: اینکه بالاخره بعد از مدت‌ها تهیه‌کنندگان یکپارچه شدند و زیر سایه اتحادیه فعالیت می‌کنند، خیلی بهتر از چندتکه بودن است، به خصوص که رئیس سینما هم بعد از اتحاد، بر واسپاری امور تهیه‌کنندگی به اتحادیه تأکید کرده است. تهیه‌کننده «پرنده کوچک خوشبختی» تأکید کرد: امیدوارم سازمان سینمایی در عمل هم حامی اتحادیه تهیه‌کنندگان باشد و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد افراد غیرصنفی وارد شوراهایی شوند که بناست با حضور تهیه‌کنندگان به نتیجه برسد.

این تهیه‌کننده باسابقه با اشاره به ضرر و زیان چنددستگی تهیه‌کنندگان خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین آسیب چنددستگی، همین روال صدور مجوز تهیه‌کنندگی برای افرادی بود که بعضاً بی‌رزومه عملیاتی کافی، مجوز تهیه‌کنندگی گرفتند و قطعاً آسیب‌زن به صنف خواهند بود.

تهیه‌کننده «میکس» افزود: تهیه‌کنندگی پشتوانه هرگونه تولیدی چه در سینما و چه در شبکه خانگی است و در همه جای دنیا افراد کارکشته هستند که می‌توانند تهیه‌کننده شوند ولی آنچه در سال‌های اخیر دیدیم ورود برخی افراد بی‌ربط به وادی تهیه‌کنندگی بود که دردسرهای زیادی برای صنف سینما رقم زد. این تهیه‌کننده با ابراز امیدواری به بهبود صنف تهیه‌کنندگی در سایه اتحاد، عنوان کرد: وقتی تهیه‌کنندگان متحد باشند و حرف واحد بزنند و درخواستی واحد داشته باشند در آن صورت سازمان سینمایی هم تکلیفش روشن‌تر خواهد بود و مطالبات را در این شرایط بهتر می‌توان پی گرفت. تهیه‌کننده «پرنده آهنین» تأکید کرد: اعلام حمایت رئیس سینما از اتحاد تهیه‌کنندگان یک پالس مثبت برای صنف است که از حالا به بعد با پیگیری بهتری به فکر حل مشکلات تهیه‌کنندگی باشند، ضمن اینکه قدرت پاسخگویی صنف را هم بالا می‌برد و اگر ایراد و اشتباهی در ساختار تهیه‌کنندگی باشد، قطعاً با یک صنف طرفیم نه چند صنف و یکپارچگی به حل سریع‌تر مشکل کمک می‌کند.

این تهیه‌کننده گفت: اغلب تهیه‌کنندگان خوشحالند که بالاخره به یکپارچگی رسیده‌اند، چون هویت تهیه‌کنندگی از حالا به بعد هویت به مراتب قدرتمندتری است و راحت‌تر از گذشته می‌توان جلوی نفوذ افراد بی‌ربط در صنف را گرفت.

*جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.