سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

قحط الرجال در شرایط ولنگاری فرهنگی؛

آیا پدید آورنده «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» کارگردان «سریال حاج قاسم» خواهد شد؟!

سیدروح الله حجازی در برنامه ۲ قدم تا سیمرغ

سینماپرس: بنابر تصمیم مدیران تلویزیون، ظاهرا قرار است تا روح الله حجازی به عنوان کارگردانی که آثار سیاه اجتماعی او در سال های اخیر بحث برانگیر بوده و در کارنامه هنری خود از «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» تا «مرگ ماهی» و «اتاق تاریک» را جای داده، کارگردان سریال با موضوع شهید «حاج قاسم سلیمانی» شود.

به گزارش سینماپرس، پس از شهادت سردار سلیمانی، در فضای مجازی و رسانه ها گمانه زنی های فراوانی برای ساخت سریال و فیلم سینمایی با موضوع شهید «حاج قاسم سلیمانی» منتشر و در این میان هر بار نام یکی از تهیه کنندگان و یا کارگردانان برای این پروژه، منتشر می شد.

بهمن ماه سال گذشته بود که علی دارابی، معاون امور استان های صدا و سیما خبر از ساخت سریال شهید «سلیمانی» برای تلویزیون داد. دارابی خبر داده بود که در سفری که با رئیس صداوسیما داشتیم ایشان گفتند که سریال فاخری برای شهید سلیمانی در صداوسیما ساخته شود که محور اصلی معاونت سیما خواهد بود و ما هم کمک خواهیم کرد.

 بالاخره پس از گمانه زنی ها و اسم های فراوانی که برای ساخت سریال شهید «حاج قاسم سلیمانی» دست به دست می شد، در نهایت سید مرتضی فاطمی به عنوان تهیه کننده این سریال انتخاب شده است.

حال با خبر شدیم که «روح الله حجازی» به عنوان کارگردان این سریال انتخاب شده است.

این در حالی است که روح الله حجازی پیشتر به عنوان کارگردانی شناخته می شود که آثار سیاه اجتماعی او در سال های اخیر بحث برانگیر بوده و در کارنامه هنری خود از «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» تا «مرگ ماهی» و «اتاق تاریک» را جای داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.