چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

بر اثر ابتلا به کرونا؛

مشاور اجرایی مدیر شبکه یک سیما درگذشت

 فخرالدین عبادتی

سینماپرس: مشاور اجرایی و رییس دفتر مدیر شبکه یک سیما بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش سینماپرس، فخرالدین عبادتی مشاور اجرایی و رییس دفتر مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما روز گذشته اول مهر بر اثر کرونا درگذشت.

عبادتی از حدود دو هفته پیش بر اثر عوارض ابتلا به کرونا در بیمارستان گاندی تهران بستری شده بود و روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

در همین رابطه مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت فخرالدین عبادتی مشاور اجرایی و رییس دفتر شبکه یک سیما را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:

 

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی آقای فخرالدین عبادتی مشاور اجرایی و رییس دفتر شبکه یک سیما موجب تأثر و اندوه اینجانب گردید.

آن مرحوم جزو مدیران پرتلاش، متعهد، ولایی و خوش نام سیما بود که خدمات ارزشمندی را در شبکه های مختلف از خود به یادگار گذاشت. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ شبکه یک سیما، سایر همکاران و خانواده معزز ایشان برای آن مرحوم فقید رحمت و غفران الهی مسألت می کنم».

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما نیز در پی درگذشت فخرالدین عبادتی مشاور اجرایی و رییس دفتر خود پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجعون

عروج انسان مومن و متدین، بسیجی مخلص و باصفا، مدیر ارزشمند و انقلابی، یار و همدم مهربان آقای فخر الدین عبادتی حقیقتاً ضایعه و ثلمه برای اهالی رسانه ملی است.

این مرد خدوم و با اخلاص، در دوره سخت و نفس گیر کرونا برای اداره آنتن شبکه یک سیما لحظه‌ای درنگ نداشت و با همه وجود تلاش مومنانه خود را تا پای جان ادامه داد. دو دهه مساعی ارزشمند این مدیر مومن، انقلابی، مردم دار و مردم دوست، برای همیشه در رسانه ملی به یادگار خواهد ماند.

در مقابل مشیت خداوند سر تسلیم فرود می‌آوریم و برای این یار مهربان، علو درجات مسالت دارم. ان شاءالله در جوار حضرت سید الشهدا (ع) درجاتش متعالی گردد.»

 

شایان ذکر است پیکر آن مرحوم ظهر امروز در بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.