چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

روی موج رادیو صبا؛

بازخوانی وصیت نامه‌های شهیدان دفاع مقدس در «همپای صبا»

رادیو

سینماپرس: برنامه زنده «همپای صبا» در آیتمی با نام «به یاد تو هستم» وصیت نامه‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس را بازخوانی میهمپای صبا کند.

به گزارش سینماپرس، برنامه «همپای صبا» در هفته دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان با آیتم های مختلف روی آنتن می رود.

این برنامه در قالب مسابقه ای شاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به صورت زنده پخش می شود.

محسن جواهری تهیه کننده برنامه «همپای صبا» درباره این برنامه و آیتم های آن توضیح داد: از آنجا که ما در این برنامه همواره می کوشیم به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی بپردازم و با بالابردن دایره اطلاعات و دانش مخاطبان در فضایی شاد و مفرح اوقات پرباری را برای آنها رقم بزنیم، در هفته دفاع مقدس نیز با طراحی آیتم ها و بخش های ویژه همراه و همپای شنوندگان عزیز رادیو صبا هستیم.

وی ادامه داد: آیتم «ایران من» به بازخوانی جمله ها و دلنوشته های مخاطبان درباره میهن عزیزمان ایران اختصاص دارد. در آیتم «عکس و خاطره» هم از همراهان برنامه می خواهیم عکس های خاطره انگیز خود را از دوران دفاع مقدس برای ما در فضای مجازی ارسال کنند.

در بخش «به یاد تو هستم» وصیت نامه شهیدی خوانده می شود و مخاطبان باید حدس بزنند نام آن شهید بزرگوار چیست. به معرفی فیلم های دفاع مقدس هم در آیتم «نمای نزدیک» می پردازیم. در آیتم «قطب نما» نیز سوالات هوش و ریاضی در حوزه رزمی و دفاعی از مخاطبان پرسیده می شود.

مسابقه زنده «همپای صبا» به همت پخش و نظارت رادیو صبا و با تهیه کنندگی محسن جواهری و اجرای مهدی پر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.