چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

در رادیو تهران؛

زندگی بانوی انقلاب به روایت «مهربانو»

رادیو تهران

سینماپرس: زندگی بانوی انقلاب مرضیه حدیدچی از رادیو تهران روایت می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه جدید «مهربانو» از رادیو تهران با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، در این هفته روایت زندگینامه بانوی شجاع مرضیه حدیدچی پخش خواهد شد.

زرین کشاورز تهیه کننده «مهربانو» گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد. این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود و مخاطبان می توانند تکرار آن را جمعه ها ساعت ۱۹ گوش دهند.

وی یادآور شد: مرضیه حدیدچی (دباغ) از جمله زنان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت ها و حرکت های سیاسی خود را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرده است و این مبارزات را تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد و پس از آن نیز در مصدر بسیاری از امور از جمله فرماندهی سپاه همدان و مسئولیت بسیج خواهران، ۳ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و قائم مقامی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است.

به گفته این تهیه کننده تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارائه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن آنها برای بانوان دیگر، کارآفرینی و ... از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می شود.

تهیه کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

 مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. همچنین این برنامه در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.