یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

با انتشار پیام تبریک صورت گرفت؛

استقبال هنرمندان از انتصاب معاون جدید سیما

حمید شاه آبادی

سینماپرس: جمعی از هنرمندان با انتشار پیام تبریک از انتصاب دکتر حمید شاه آبادی به عنوان معاون سیما استقبال کردند.

به گزارش سینماپرس، جمعی از هنرمندان رادیو و تلویزیون از جمله مهران رجبی، الهام حمیدی، میرطاهر مظلومی، علیرضا جاویدنیا، علی ضیا، حمیدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، مهران مهام، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، مجید صالحی، سعید توکلی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی مهریار، امیر محمد متقیان، علیرضا نجف زاده، بیوک میرزایی، حمید منوچهری، عباس محبی، داود حیدری، و ... با انتشار پیام‌های تبریک به صورت مکتوب و تصویری از انتصاب دکتر شاه آبادی به عنوان معاون جدید سیما استقبال کردند.

الهام حمیدی، داریوش فرضیایی، نادر سلیمانی، امیرمحمد متقیان، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، شهریار صفاجو در صفحات شخصی خود، انتصاب دکتر شاه آبادی به عنوان معاون سیما را تبریک گفتند.

همچنین حمید منوچهری، مدیر دوبلاژ، ایمان رامین پور بازیگر، داود حیدری بازیگر و گوینده در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب معاون جدید سیما را تبریک گفتند.

مهران رجبی بازیگر طنز تلویزیون از سر صحنه تصویربرداری و با داشتن گریمی که او را ۲۰ سال جوان‌تر کرده، انتصاب دکتر شاه آبادی را تبریک گفت.

مهران مهام تهیه کننده قدیمی تلویزیون و سریال هایی، چون «دردسرهای عظیم»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «خانه به دوش» با انتشار ویدئویی گفت:با تجارب شما در وزارت ارشاد، ان شاءالله حوزه نمایشی سیما را متحول کنید.

علی ضیا مجری برنامه «فرمول یک» هم در صفحه شخصی خود نوشت: بی شک این انتصاب نشان از شایستگی و توانمندی شما در رسانه ملی است به امید اتفاقات خوب.

بیوک میرزایی ضمن تبریک به معاون جدید سیما گفت: ایشان جزو مدیرانی هستند که به زیر مجموعه خود اشراف کامل دارند، و ارتباط تنگاتنگی بیان آن‌ها و بچه‌ها وجود دارد. ایشان انسان هنرمندی هستند و آرزو می‌کنم در کارشان موفق باشند.

عباس محبی بازیگر رادیو و تلویزیون ضمن تبریک به معاون سیما، بیان کرد: آقای شاه آبادی صاحب نظر در امور نمایشی رادیو بودند و خوشحالیم زین پس شما را در سیما می‌بینیم.

داود حیدری بازیگر و گوینده رادیو و تلویزیون خطاب به معاون جدید سیما گفت: آقای شاه آبادی در رادیو از شما خاطره‌های خوبی به جا مانده است. امیدوارم در سیما منشا خیر و برکت و همدلی باشید.

گفتنی است پیش از این سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی انتصاب معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را تبریک گفته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.