دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

طنز شبانه سیامک انصاری و جواد رضویان در راه است

سریال صفر بیست و یک

سینماپرس: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته، تلویزیون برای فصل پاییز پخش سریال‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

به گزارش سینماپرس، امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته، تلویزیون برای فصل پاییز نمایش سریال‌ها و برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است. در ادامه این گزارش به برخی از این سریال‌ها و برنامه ها اشاره می شود:

****

*همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، هر روز ساعت ۱۸:۱۵ پخش سریال نون خ ۱ آغاز شد و در ادامه آن سریال‌های «نون خ ۲» و «زیر خاکی» پخش خواهد شد.

*با توجه به شرایط سخت کرونا و لزوم افزایش سرگرمی و نشاط مردم، شبکه یک علاوه بر باکس نمایشی طنز، فصل جدید مسابقه ایران، دوره جدید "فرمول یک" و همچنین قسمت‌های جدید "دستپخت" را روانه آنتن خواهد کرد.

* برنامه‌های سیمای خانواده و صبح بخیر ایران نیز به زودی با تغییراتی در ساختار و محتوا، وارد فصل تازه‌ای خواهند شد.

* این شب ها سریال «ایلدا» به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی  از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سریال خانه امن هم پس از خاتمه سریال ایلدا روی آنتن شبکه یک می رود.

شبکه یک و خانه امن

مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» روایتی جذاب و پر هیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است که لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می‌کند.

خانه امن به نویسندگی حسین تراب نژاد است و پس از سارق روح و ترور خاموش، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه، با موضوعات خاص و هیجان انگیز امنیتی محسوب می‌شود.

این سریال در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول مرکز سیما فیلم، از لوکیشن‌های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است. حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی جزو بازیگران اصلی این سریال هستند که  طی ۵۰ قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

بچه محل

اولین قسمت از فصل جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی «عموپورنگ» یکشنبه ۲۷ مهرماه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

«بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور هر روز حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و سالم را برای کودکان و خانواده هایشان فراهم می‌کنند.

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه دو و از سرنوشت

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به زودی جایگزین «بوم و بانو» می‌شود. این سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است. امین بانی هم تیتراژ پایانی را می‌خواند. فصل اول این مجموعه، به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال گذشته پخش شدند. «از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است. داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه سه و صفر بیست و یک

تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» از اواخر بهار در تهران آغاز شده بود و بعد از حدود پنج ماه دوشنبه ۲۱ مهر به پایان رسید. فصل اول سریال «صفر بیست و یک» در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است و قسمت اول این سریال روز ۵ آبان پخش خواهد شد.

بازیگران این سریال: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و بازیگر نقش کودک مهبد بیور.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

«بمب» در شبکه سه

شبکه سه این روزها در حال ضبط برنامه جدیدی با نام «بمب»   با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان است. این برنامه اوایل آبان ماه دو شب در هفته حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

در این برنامه با اجرای متفاوتی از رشیدپور مواجه خواهیم شد؛ او این جنس از اجرا را پیش از این در برنامه‌هایش تجربه نکرده است.

شبکه سه پیش از این تولید برنامه «اتفاق» را روی آنتن داشت و حالا تیم سازنده برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های حضور تماشاگر، تغییراتی ساختاری در آن ایجاد کرده اند تا میزبان مخاطبان باشند.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

«چای نت» در شبکه پنج

همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، شبکه پنج سیما برنامه‌های جدید «شهران»، «هوای تهران»، مسابقه «راهی شو» و مجموعه طنز «چای نت» را روی آنتن می‌برد.

مجموعه نمایشی «چای نت» با موضوع سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به تهیه کنندگی امیر حسین طالبی کاشانی و کارگردانی آرش تیمور نژاد از یکشنبه (۲۷ مهر) ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

این مجموعه تلویزیونی با زبان طنز مهارت‌های مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش می‌دهد. همچنین مدیریت مصرف، رده بندی سنی، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی، صیانت از کودکان و نوجوانان، شیوه‌های تشخیص اخبار و اطلاعات جعلی، آسیب‌های بازنشر مطالب ناامید کننده، شایعات و مهارت‌های تحلیل و تولید محتوا در فضای مجازی از جمله موضوعات دیگر این مجموعه نمایشی است.

در «چای نت» هنرمندانی نظیر غلامرضا نیکخواه، عباس محبوب، یوسف صیادی، فاطمه هاشمی، اشکان اشتیاق و بیتا خردمند، ساعد هدایتی، سینا رازانی، سامان گلریز، نسیم باقریان، مرجان علیزاده نیا، یاسمن قلی زاده، مجید معافی و ... ایفای نقش می‌کنند. «چای نت» هر هفته از یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

برنامه «شهران» به تهیه کنندگی مجید فتاحی در گروه اقتصاد تهیه و تولید می‌شود. این برنامه با هدف به تصویر کشیدن اولین‌ ویترین‌های ایران سربلند، با اجرای الهه پرسون از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ تماشایی می‌شود و روز بعد ساعت ۱۴ باز پخش خواهد شد.

برنامه «هوای تهران» هم که مجموعه‌ای از آیتم‌های متنوع را شامل می‌شود، به موضوعات مرتبط با هوای تهران، فرهنگسازی و آموزش می‌پردازد و رویکرد آموزشی، هشدار، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیز دارد.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

هوای تهران به تهیه کنندگی سجاد مشحون از یکشنبه ۲۷ مهرماه در فواصل برنامه‌های شبکه پنج سیما، مکرر پخش خواهد شد.

مسابقه «راهی شو» با هدف ایجاد چالش‌های هیجانی در فضاهای گردشگری و تفریحی شهر تهران روی آنتن خواهد رفت. این مسابقه مستندگونه با حضور چهره‌های ورزشی و هنری در حال تولید است و به زودی با چالش‌های راپل، پاراگلایدر، جامپینگ و ... تماشایی خواهد شد.

در این مسابقه تلویزیونی شرکت کننده‌ها با موتورهای شارژی و دوچرخه‌های شهری مسافتی را طی می‌کنند و در طول این مسیر باید چالش‌های موجود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

شهروند و مافیا

فصل پنجم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی هر شب ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۲۳ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

«شهروند و مافیا» مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثر شهروندان این فرصت را پیدا می‌کنند تا مافیا را شناسایی کنند.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

شبکه نسیم در پاییز امسال کنداکتور تقریباً ثابتی  دارد؛   فصل جدید مسابقه بزرگ دست فرمون، سری جدید کتاب باز، برنامه با بابا، کارستون و مجموعه نمایشی خانه سبز در کنار پخش شبانه چهل تیکه، کنداکتور شبکه نسیم (شبکه نشاط و سرگرمی) را شکل می دهند.

دست فرمون در نسیم پاییزی

در مرحله دوم دست فرمون، ۲۰۰ شرکت‌کننده بخش ماشین، طی یک قرعه کشی میان ۴ مربی این گرایش یعنی محسن جعفری، نادر جعفری، بهنام صفاریان و شروین یگانه تقسیم شده‌اند و هر یک از مربیان با تقویت پتانسیل و تعلیم ۵۰ شرکت کننده زیر مجموعه خود، شرایط رقابتی حرفه‌ای را فراهم خواهند کرد.

 در مرحله دوم با اعمال برخی تغییرات، بخش موتورسواری پررنگ‌تر و مهیج‌تر از مرحله قبل خواهد بود. فصل دوم مسابقه «دست فرمون» یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. همچنین گزیده قسمت‌های پخش شده هرهفته، شنبه‌ها و پشت صحنه و حواشی آن تحت عنوان «مثبت دست فرمون» جمعه‌ها روی آنتن می‌رود.

تلویزیون برای پاییز ۹۹ چه برنامه‌هایی دارد؟

انتهای

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.