دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

سعید مقیسه مطرح کرد؛

آرشیو تلویزیون اربعین همیشه در دسترس است

تلویزیون اینترنتی اربعین

سینماپرس: قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما از بازدید شبکه تلویزیون اینترنتی اربعین سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، تلویزیون اینترنتی اربعین با پایان ماه صفر، به کار خود پایان داد. این تلویزیون اینترنتی، هر روز چهار ساعت به صورت زنده از طریق سایت تلوبیون، شبکه سپهر و فضای مجازی مهمان خانه دوست داران برنامه‌های مذهبی بود.

با توجه به فعالیت مستمر این شبکه در فضای مجازی با سعید مقیسه قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان درباره فعالیت‌های تلویزیون اربعین گفت‌وگو کردیم.

مقیسه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از پنجم ماه در اپلیکیشن تلوبیون و شبکه سپهر یک کانال مجزا به نام تلویزیون اینترنتی اربعین تشکیل شد. به این ترتیب مخاطبان در طول شبانه روز هر زمانی که اراده می‌کردند که این کانال را مشاهده کنند، امکانش در فضای مجازی فراهم بود. الان نیز با وجود اتمام فعالیت این شبکه به صورت زنده، اما مخاطبان امکان دسترسی به آرشیو دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر پخش زنده در زمان‌های مشخص، آرشیو برنامه از ابتدای ماه صفر تا الان فعال بوده است. تلویزیون اینترنتی اربعین در اپلیکیشن تلوبیون ۶۱۴ هزار بازدید داشته است. در شبکه سپهر نیز این تلویزیون اینترنتی بازدید قابل توجهی داشت.

قائم مقام معاونت فضای مجازی در ادامه به فعالیت شبکه سپهر اشاره و بیان کرد: شبکه سپهر یک شبکه برودکست است که در تهران و چندین استان قابل دریافت است. رویکرد این شبکه بازتاب رویدادهای فضای مجازی به صورت تلویزیونی است.

مقیسه در پایان اضافه کرد: تلویزیون اربعین در روزهایی که پخش زنده داشته است، فقط ۸۱ ساعت در شبکه تلویزیون سپهر روی آنتن رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.