دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

به کارگردانی هومن سیدی؛

«قورباغه» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

سریال «قورباغه»

سینماپرس: سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تماشای فیلم و سریال از سرگرمی‌ها و به نوعی عادات روزمره بسیاری از مردم به ویژه فیلم‌بازها شده است. به همین دلیل مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به دانلود فیلم و سریال از اینترنت روی آورده‌اند.

در این سال‌ها سریال‌های جنجالی و پرطرفداری پخش شده که از میان آنها می‌توان به شهرزاد، ساخت ایران، مانکن، دل، ممنوعه، خواب زده، رقص روی شیشه، سال‌های دور از خانه، شام ایرانی، هیولا، کرگدن، گلشیفته، نهنگ آبی و … اشاره کرد که همگی در آرشیو وبسایت دوستی‌ها به صورت قانونی برای دانلود موجود است.

یکی از سریال‌هایی که از شبکه نمایش خانگی پخش شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده، سریال «آقازاده» است. سریالی جنجالی و سیاسی که با مقبولیت اکثر جامعه مواجه شده و حقایقی پنهان از روابط سیاسی را به نمایش گذاشته است. از نظر سیاسی «آقازاده» اتفاقات واقعی در دولت را همانند سریال تلویزیونی پرطرفدار «گاندو» معرفی می‌کند. هرچه از قسمت‌های هیجان انگیز این سریال می‌گذرد، شباهت‌هایی بزرگ و ریزبینانه بین اخبار واقعی و قصه آن دیده می‌شود.

سریال «آقازاده»

سریال جنجالی و سیاسی «آقازاده» اولین تجربه نمایش خانگی و اولین تجربه مشارکتی سازمان اوج است. سازمان اوج که پیش از این در پروژه‌های سینمایی و به صورت انحصاری به فعالیت می‌پرداخت، در این پروژه به صورت مشارکتی با حامد عنقا اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است. طبق اظهارات عنقا، این مشارکت نه تنها در امور مالی، بلکه در امور عقیدتی و فکری نیز جاری است. برای دنبال کردن این سریال تماشایی می‌توانید به بخش دانلود سریال آقازاده در رسانه اینترنتی دوستی‌ها مراجعه کنید. تاکنون بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در سریال‌های متعددی با یکدیگر همکاری کرده‌اند که سریال «پدر» از جمله آنهاست که از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و توانست مخاطبان گسترده‌ای را جذب کند.

سریال «قورباغه»

اما «قورباغه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی، قرار است آذرماه منتشر شود. سریال «قورباغه» به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و نخستین سریال ساخته شده توسط این کارگردان در شبکه نمایش خانگی است که در ایران و کشور تایلند تصویربرداری شده است.

این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم‌های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده است.

موزیک متن سریال قورباغه

طبق اخبار رسیده، موسیقی متن این سریال شباهت بسیاری به سریال خارجی و پرطرفدار «تاریک» دارد که از این منظر می‌تواند یک نکته مثبت در یک سریال ایرانی باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…

نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول سریال قورباغه (که توزیع رسمی آن از سوم آذرماه آغاز می‌شود) و جدیدترین فیلم‌هایی که اکران آنلاین آنها انجام شده همانند زن‌ها فرشته‌اند ۲ و دیگر آثار سینمایی و محصولات فرهنگی را می‌توانید از سایت دوستی‌ها که از قدیمی ترین و کامل‌ترین سایت‌های فیلم و سریال ایران با مجوز از سازمان صوت و تصویر فراگیر (ساترا) می‌باشد، دانلود کنید. همچنین می‌توانید برای دانلود سریال «قورباغه» به صورت قانونی و با مصرف ترافیک نیم بها به آرشیو دوستی‌ها مراجعه کنید. همانگونه که در تیزر و عکس‌های منتشر شده این سریال می‌بینیم، ظاهراً باید منتظر سریالی در ژانر هیجان‌انگیز، اکشن، ترسناک و جنایی باشیم که حتی رگه‌هایی از فانتزی نیز دارد.

دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی

با سایت دوستی‌ها همراه باشید تا در جریان جدیدترین آثار و محصولات فرهنگی شبکه نمایش خانگی و سینمایی قرار بگیرید. علاوه بر آن می‌توانید جدیدترین سریال‌های تلویزیونی را با کیفیت عالی دانلود کنید. همچنین می‌توانید فصل هفتم «خندوانه» با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، فصل دوم مسابقه «عصر جدید» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و فصل پنجم «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و سریال‌های فوق لیسانسه‌ها، پایتخت و کلکسیونی از سریال‌های جذاب را در این سایت دانلود کنید.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.