سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

بهروز مفید خبر داد؛

تصویربرداری بیگانه‌ای با من است به پایان راه رسید

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: بهروز مفید از پایان تصویربرداری سریال شبکه دو خبر داد و گفت: هنوز زمان پخش سریال مشخص نیست اما احتمال دارد جانشین سریال بوم و بانو شویم.

به گزارش سینماپرس، چند روز گذشته خبری از جانشینی سریال "از سرنوشت ۳" به جای مجموعه "بوم و بانو" منتشر شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هنوز این جایگزینی قطعی نشده و احتمال دارد سریالی دیگر جای اثر روی آنتنِ سعید سلطانی را بگیرد. پخش "بوم و بانو" به اواخر راه رسیده، شب گذشته قسمت سی و سوم این سریال پخش شده است. بنابر اطلاعات به‌دست آمده "بوم و بانو" تا قسمت چهل و یکم پیش می‌رود.  گزینه‌هایی پیش رویِ مدیران مربوطه در شبکه دو سیما است. نام سریال "از سرنوشت ۳" مطرح شده و "بیگانه‌ای با من است" هم روز شنبه ۳ آبان‌ماه تصویربرداری‌اش به پایان می‌رسد.

باید دید تشخیص مدیران، کدام یک از این دو سریال، خواهند بود و شاید سراغ سریال‌های تکراری و حتی پخش نشده‌ای مثل "سامو بندری" که چندی پیش قرار بود پخش شود، بروند. یا حتی به پخشِ مینی‌سریال‌ها و سریال‌های تکراری رضایت بدهند. به سراغ بهروز مفید تهیه‌کننده سریال "بیگانه‌ای با من است" که جزو گزینه‌های پخش قرار دارد رفتیم و با او درباره آخرین وضعیت سریال در تصویربرداری و پساتولید صحبت کردیم.  

این گفت‌وگوی کوتاه را در ادامه بخوانید:

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال "بیگانه‌ای با من است" به تسنیم، تصریح کرد: "بیگانه‌ای با من است" شنبه سوم آبان‌ماه در لوکیشنی حوالی غرب تهران به پایان تصویربرداری می‌رسد و الان هم گروه در بیمارستانی حوالی خیابان شیخ‌هادی‌ است. هنوز زمان پخش سریال ما مشخص نشده احتمال دارد یا سریال بعد از "بوم و بانو" باشیم و یا بعد از مجموعه‌ای باشیم که جایگزین این سریال می‌شود؛  همه‌چیز به تصمیم شبکه برمی‌گردد.

او درباره طرح‌های جدیدی که قرار است تهیه‌کنندگی کند، گفت: چند طرح را در دست دارم باید ببینیم شرایط کدام‌یک فراهم می‌شود تا بتوانیم وارد مرحله تولید شویم.  قرار است با تصویب فیلمنامه در شبکه دو، سریالی با فضای دوره صفویه را آغاز کنیم، مهیار عنوان این سریال است که به دوره عیّار صفویه برمی‌گردد. این مجموعه تلویزیونی ۳۱ قسمتی در صورتی که مورد تصویب گروه فیلم و سریال شبکه دو قرار بگیرد پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد.  از آنجایی که جنس فیلمنامه و تولید این مجموعه به فضای بهار و تابستان نیازمند است حتماً باید شرایط را برای تولید در اوایل سال ۱۴۰۰ فراهم کنیم.  

سریال "بیگانه‌ای‌ با من است" مربوط به سه مقطع است. درام خانوادگی که از دهه ۱۳۶۰ وارد دهه ۱۳۷۰ و چند قسمت پایانی هم وارد فضای امروز می‌شود.   "بیگانه‌ای با من است" عنوان سریال تلویزیونی است که به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. در دو فاز ۳۵ و ۱۰ قسمتی برای شبکه دو سیما آماده می‌شود اما مثل بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی و یا فیلم‌های سینمایی با مانع بزرگ کرونا هفته‌هایی متوقف شد. در اردیبهشت‌ماه با بازسازی لوکیشن‌هایی در شهرک غزالی گروه به کار برگشت تا ۳۵ قسمت سریال به میز تدوین و مراحل فنی برسد.

آرش معیریان به عنوان کارگردان جدید ۱۰ قسمت پایانی را فیلمبرداری کرد.   فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به نگارش درآورده و علاوه بر شبنم قلی‌خانی که نقش اول این سریال را ایفا می‌کند، پژمان بازغی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی حضور دارند.

داستان "بیگانه‌ای با من است" از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختری است از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامن‌گیر مسببین آن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.