چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد نوشت؛

جشنواره موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی ایران است

محمد اله‌یاری

سینماپرس: اله یاری همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با شروع بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی جوان، پیامی را منتشر کرد.

در پیام محمد اله یاری آمده است:

«جشنواره ملی موسیقی جوان فرصت مغتنمی برای بیان احساسات و عواطف لطیف جوانان است و امکان شناخت بهتر وضعیت موسیقی و ظرفیت‌های هنرمندان و جوانان و اجرای آثارشان را فراهم می‌کند.

این جشنواره با محوریت موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک که بنیان و اعتبار فرهنگی دارند، بستر مناسبی است تا داشته‌های ارزشمند هنری جوانان بیان و با نگاه و نظر استادان و هنرمندان پیشکسوت صیقل یابد. جوانانی که جریان آینده موسیقی کشور با حضور و هنر آنان پیش می‌رود.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی ایران است که به شایستگی می‌تواند هویت فرهنگی، دینی و موسیقایی ما و پویایی جوانان را در موسیقی ارائه کند. اعتبار و جایگاه جشنواره با مشارکت و همراهی استادان شاخص موسیقی در داوری و روند منظم برگزاری جشنواره تثبیت شده است.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با استقبال و اشتیاق هنرمندان جوان با شیوه‌ای دیگر برگزار می‌شود و تجربه‌ای متفاوت را در این رویداد رقم می‌زند.

فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تلاش‌های دبیر محترم جشنواره، داوران فرهیخته و همکارانم در دبیرخانه و ستاد اجرایی و پشتیبانی جشنواره قدردانی می‌کنم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.