چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

برای اولین بار؛

پخش سینمایی «انجمن ادبی کیک پوست سیب زمینی» از شبکه چهار

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: فیلم درام، جنگی «انجمن ادبی کیک پوست سیب زمینی» برای اولین بار اول آبان ماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «انجمن ادبی و کیک پوست سیب‌ زمینی» در ژانر درام، جنگی محصول سال ۲۰۱۸ انگلستان، فرانسه و آمریکا به کارگردانی "مایک نیویل" است.
لیلی جیمز، میخیل هایسمان، گلن پاول، جسیکا براون فیندلی، متیو گود و کاترین پارکینسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
داستان فیلم در سال ۱۹۴۶ بعد از جنگ جهانی دوم می‌گذرد. جولیت اشتون نویسنده‌ای معروف است که توسط یک جوان کشاورز به یک جزیره دعوت می شود تا در مورد یک انجمن ادبی در زمان جنگ جهانی دوم تحقیق کند. این انجمن به نام کیک پوست سیب زمینی در زمانی تشکیل می شود که مردم در طول جنگ مجبور بودند برای تهیه غذا از پوست سیب زمینی هم استفاده کنند. این انجمن در جریان جنگ گسترش می یابد و بهانه ای می شود برای گردهمایی ها و شعر خوانی مردم کنار یکدیگر. جولیت در انتها از ماجراهای این انجمن کتابی می نویسد و به اعضای آن هدیه می کند.
«جوی» عنوان فیلم سینمایی دیگری است که جمعه ۲ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
جوی  فیلمی آمریکایی در سبک زندگینامه‌ای و درام به نویسندگی و کارگردانی دیوید اوراسل است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و همچنین جنیفر لارنس برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی شد.
در داستان فیلم آمده است: جوی از کودکی همیشه به ساخت و اختراع دستگاههای جدید علاقه داشته و تنها مادربزرگش از او حمایت میکرده. اما به دلیل مشکلات زندگی او حتی از ادامه تحصیل نیز باز میماند. او در اوج جوانی حتی مجبور به حمایت از خانواده و حتی پدر و مادرش میشود. اما در نهایت با ساخت یک  وسیله خانگی به دنیای مخترعین وارد میشود... د.
جنیفر لارنس، رابرت دنیرو، ادگار رامیرز از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه جدید ترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم به علاقه مندان هنر هفتم می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.