جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

در قالب مرور آثار؛

«دواین جانسون» به شبکه «نمایش» می آید

دواین جانسون

سینماپرس: شبکه نمایش برخی از فیلم های دواین جانسون بازیگر هالیوود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت پیش رو بودن هفته وحدت فیلم‌هایی با موضوع مهر و مروت در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته است، همچنین در بخش صحنه گران به مرور آثار دواین جانسون می‌پردازد.

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳ تا جمعه ۹ آبان ماه با عناوین «شوخی ممنوع»، «بیست و چهار»، «شغل شریف»، «جزیره گنج»، «کودک قهرمان»، «مومیایی ۳» و «دایان باخ» از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت ۱۹: فیلم‌هایی این هفته شبکه نمایش با موضوع مهر و رحمت و دوستی به ترتیب از شنبه تا جمعه: «دست های خالی»، «پدران و پسران»، «مریم و میتیل»، «پسر کاراته باز»، «حلال و حرام»، «پدینگتون ۲» و «اعجوبه» هستند.

ساعت ۲۱: در بخش صحنه گران شبکه نمایش این هفته به مرور آثار دواین جانسون بازیگر هالیوود می‌پردازد.

فیلم‌های این بازیگر که به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند که شامل «آسمان خراش»، «تعقیب کوبنده»، «پیش به سوی کوه»، «امپایر استیت»، «جومانجی»، «به جنگل خوش آمدید»، «سن آندریاس» و «خشم» است.

ساعت ۲۳: در بخش فیلم‌های جذاب این هفته شبکه نمایش فیلم‌های «واحد مبارزه با پولشویی»، «از فراز قله»، «پسران بد ۱»، «ساعت شلوغی ۳»، «پنگوئن های آقای پاپر»، «سرخ پوست» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت ۱ بامداد: فیلم‌های کلاسیک این شبکه «فرار از زندان آلکاتراز»، «داروشناس بزرگ»، «آناند»، «مردان شکوهمند در ماشین‌های پرنده»، «پیش به سوی بانک»، «حرفه ای ها» و «مری پاپینز» به ترتیب از شنبه تا جمعه روی آنتن می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.