دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

با حکم معاون امور هنری وزارت ارشاد؛

«نیکنام حسینی‌پور» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

نیکنام حسینی‌پور

سینماپرس: مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت به استناد ماده ۱۲ اساسنامه و به پیشنهاد هیات مدیره با حکم رییس هیات امنای موسسه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به استعفای سید محمد طباطبایی حسینی به پیشنهاد هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه، نیکنام حسینی پور به عنوان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در جلسه هفته گذشته با توجه به استعفای سید محمد طباطبایی حسینی و قدردانی از زحمات ایشان، نیکنام حسینی پور را به عنوان مدیرعامل موسسه انتخاب، و به رییس هیات امنا برای ابلاغ معرفی کرد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب نیکنام حسینی پور نوشته است:

به استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و پیشنهاد هیات مدیره موسسه طبق صورتجلسه مورخ ۱۳۹۹/۷/۳۰ و نظر به تجربیات و سوابق ارزنده و تعهد و دانش جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می‌شوید.

از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی و برنامه‌ریزی در جهت اصلاح فرآِیندها و روش‌ها در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه از جمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه‌های فرهنگی و هنری کشور و استفاده بهینه از ظرفیت غنی و تجربه ارزشمند ایشان اقدام فرمایید.

رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین از زحمات سید محمد طباطبایی حسینی، مدیرعامل سابق موسسه قدردانی کرد.

نیکنام حسینی پور از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیش از این مدیرعامل خانه کتاب بود و چند سال به عنوان مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.