چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

در آیین اختتامیه؛

رسانه‌های برتر در جشنواره تئاتر مقاومت تقدیر می‌شوند

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت

سینماپرس: در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از رسانه‌های برتر قدردانی خواهد شد.

به‌ گزارش سینماپرس، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت گفت: قصد داریم در آیین اختتامیه، از رسانه‌ها و اصحاب گرانقدر آن که از روزهای آغازین تا پایان جشنواره تئاتر مقاومت همراه و همیار ستاد برگزاری جشنواره بودند و در برپایی هرچه مطلوبتر این رخداد فرهنگی این ستاد را یاری رسانده‌اند، قدردانی به‌ عمل آوریم.

وی افزود: آنچه در نوع تعاملات حرفه‌ای و رسانه‌ای اصحاب محترم رسانه با جشنواره‌ها حائز اهمیت است، نوع نگاه و منظر دید آنها به این رویدادهای فرهنگی و هنری است. آنچه مسلم است رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه و سازنده خود بیش از پیش در مسیر رشد و تعالی جشنواره‌ها مثمرثمر باشند. لذا ضمن تشکر از کلیه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، خبرنگاران، عکاسان، صفحات فضای مجازی، دبیران سرویس‌های فرهنگی و هنری و منتقدانی که با هنر، قلم و اندیشه خود ما را در بهبود جریان تئاتر مقاومت در کشور یاری می‌کنند، وظیفه خود دانستیم تا سهم و نقش این قشر فرهیخته و اثربخش را برجسته کنیم. امیدوارم که در روزهای آتی جشنواره شاهد حضور جدی‌تر و موثرتر رسانه‌ها در حوزه تئاتر مقاومت باشیم.

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به‌ همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.