چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

به کارگردانی حسین تبریزی؛

ادامه تصویربرداری سریال شهید شهریاری در شهرک غزالی

مجید شهریاری

سینماپرس: تصویربرداری سریال شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان، از شهریور ماه در زنجان آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال شهید «مجید شهریاری» از دانشمندان هسته‌ای کشورمان، شهریور ماه در زنجان آغاز شد.

حسین تبریزی کارگردان، مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده، حسن عطارها و فاطمه حیدری نویسنده این سریال هستند که با مشارکت صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید می‌شود.

بعد از مدتی تصویربرداری در زادگاه شهید شهریاری عوامل این سریال راهی تهران شدند و اکنون در شهرک غزالی کار را ادامه می‌دهند.

این سریال علاوه بر سرزمین مادری شهید شهریاری یعنی زنجان در تهران و شیراز هم تصویربرداری خواهد شد. داستان آن از یک سال قبل تا روز شهادت این دانشمند هسته‌ای به تصویر کشیده می‌شود. همچنین گریزی به اتفاقات حوزه هسته‌ای در چند سال بعد از شهادت دارد.

۵ بازیگر برای ۵ دوره زندگی شهید شهریاری در نظر گرفته شده است که کاوه خداشناس از دوران لیسانس به بعد نقش این شخصیت را بازی می‌کند.

فرحان فرحناک هم از ۱۸ سالگی تا ۲۳ سالگی این شخصیت را بازی می‌کند. برای ۵ سالگی، ۸ سالگی و ۱۳ سالگی او هم بازیگرانی از چهارمحال و بختیاری، قم و تهران شناسایی شده‌اند.

سریال شهید شهریاری پربازیگر است و ۴۰۰ کاراکتر در آن ایفای نقش خواهند کرد. در لوکیشن‌های زنجان و قسمت‌هایی که مربوط به سرزمین مادری شهید شهریاری است، بازیگرانی همچون مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، شهرام عبدلی، سیروس همتی، حسن اسدی، افسانه ناصری، راضیه دهقان و اردشیر رستمی حضور داشتند.

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید و سال آینده از طریق یکی از شبکه‌های سراسری سیما پخش شود.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.