چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

پیام «حسین انتظامی» به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران:

هریک از بخش‌های جشنواره می‌تواند به اقتضای روز به صورت ترکیبی از برگزاری فیزیکی و آنلاین مورد توجه قرار بگیرد

حسین انتظامی - سید صادق موسوی

سینماپرس: رییس سازمان سینمایی در بازدید از ستاد برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و در پیامی به این رویداد، زمانه اکنون را زمانه فیلم کوتاه دانست.

به گزارش سینماپرس، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ظهر امروز چهارشنبه ۷ آبان در اولین روز سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ستاد برگزاری این رویداد بازدید و با دبیر جشنواره و اعضای هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران دیدار کرد.

وی در پیامی ویدیویی خطاب به مخاطبان و هنرمندان جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت:

«اکنون زمانه شماست، زمانه فیلم کوتاه. به همه فیلمسازان سینمای کوتاه سلام می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. امروز، روز آغاز سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است و خوشبختانه امسال با تدبیر ستاد برگزاری جشنواره، همکاران انجمن سینمای جوانان ایران، توجه و تاکید شورای سیاستگذاری این رویداد، اقدامات خوبی صورت گرفته و به جای تعطیلی و انفعال در برابر پدیده حادث شده کرونا، با طراحی‌های مقتضی در چارچوبی که ناگزیر از توجه به زیست کرونایی است، فرصت‌ها و شرایط جدیدی از جمله فاصله بندی بخش‌های مختلف را در جشنواره ایجاد کردند. چراکه هریک از بخش‌های جشنواره از رقابت و آموزش و… می‌تواند به اقتضای روز به صورت ترکیبی از برگزاری فیزیکی و آنلاین مورد توجه قرار بگیرد که همینطور هم شده است. از همکاران خود قدردانی می‌کنم و امیدوارم بخش قابل توجهی از آثار که به لحاظ کیفیت و کمیت نسبت به عملکرد سال گذشته فیلمسازان جوان بیشتر و بهتر است، مورد توجه قرار بگیرد.»

سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی از ۷ تا ۱۷ آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی «۳۷-۲۰» در جریان برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.