چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

نامه انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به شهردار تهران؛

مدیریت موزه هنرهای معاصر فلسطین را به ما واگذار کنید

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: چندی پیش خبری مبنی بر واگذاری ساختمان موزه هنرهای معاصر فلسطین به شهرداری تهران در رسانه‌های منتشر شد ازاین‌رو انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی نامه به شهرداری تهران خواستار واگذاری این ظرفیت مهم به انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش خبری مبنی بر واگذاری ساختمان موزه هنرهای معاصر فلسطین به شهرداری تهران در رسانه‌های منتشر شد ازاین‌رو انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی نامه به شهرداری تهران ضمن اشاره به برگزاری شش دوره جشنواره بین‌المللی در حوزه هنر مقاومت و همچنین عدم اقدامات و تصمیمات همسو با مأموریت ذاتی این موزه مبنی بر فعالیت‌های بین‌المللی هنر مقاومت به‌خصوص در شرایطی که طرح عادی‌سازی اعراب با رژیم اشغالگرقدس بسیار مطرح‌شده است خواستار واگذاری این ظرفیت مهم به انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد.

متن نامه با امضای محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و عضو شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت بدین شرح است:

شهردار محترم تهران

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حناچی

با صلوات برحضرت محمد (ص) و آل طاهرینش و با احترام، همانطوری که مستحضر هستید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس تشکلی است وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح که به منظور تبیین، حفظ و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه های هنری تجسمی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می کند.

این مجموعه در سال ۱۳۸۳ تاسیس و اهدافی از قبیل تولید و آفرینش آثار تجسمی فاخر و ماندگار، تحقیق و پژوهش در عرصه های هنرهای تجسمی، تشکیل مجامع، برگزاری جشنواره های بین الملل و نمایشگاه های داخلی و خارجی، ایجاد بانک اطلاعات و ... در حیطه کاری آن انجمن به شمار می رود. از آنجائیکه فعالیت در عرصه های بین المللی از وظایف جداناشدنی این انجمن محسوب می شود و برگزاری شش دوره جشنواره بین المللی، مشارکت با برگزاری چندین دوره مسابقات بین المللی کاریکاتور (هولوکاست ۲ – ترامپیسم ۱ و ۲ – غزه – ما کرونا را شکست می دهیم- کاریکاتور داعش- پایان داعش و...) از فعالیت های این انجمن به شمار می آید و از طرفی همه می دانیم واژه مقاومت تنها راه رسیدن به حق ملت های مظلوم در سراسر دنیا خواهد بود و توجه به آن از طریق ابزار هنر از مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می آید و جنابعالی هم مطمنا با این مسئله موافق خواهید بود. لذا با توجه به تغییرات بوجود آمده در خصوص موزه فلسطین از آن مقام محترم انتظار داریم همکاری لازم را برای واگذاری موزه هنرهای معاصر فلسطین را به این مجموعه داشته باشید، چرا که این موزه از ابتدا با دغدغه هنرمندان انقلاب اسلامی شکل گرفت. لزوم ادامه این حرکت از ضروریات هنر مقاومت چه در بعد داخلی و چه بین المللی به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.