چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

سید سعید سیدزاده مطرح کرد؛

عده‌ای مانند سدهای پوشالی، جلوی «به کودکان شلیک نکنید» ایستاده‌اند

سیدسعید سیدزاده

سینماپرس: سید سعید سیدزاده درباره علت اصلی طولانی شدن تولید فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، سید سعید سیدزاده تهیه کننده «به کودکان شلیک نکنید» درباره آخرین وضعیت تولید این اثر به خبرنگاران جوان، گفت: ما  به عنوان هنرمندان عرصه فیلمسازی، اگر خدا قبول کند، دنباله رو مظلوم شهیدان امام حسین (ع) هستیم و خدا هم دارد این سعادت را نصییبمان می‌کند که مظلوم عرصه هنر و فیلمسازی باشیم و مظلومانه جلو برویم، اما از پای نمی‌نشینیم یعنی امکان ندارد یک لحظه پشیمانی و غفلت کنم، چون با اعتقاد و تحقیقات میدانی و کتابخوانی کامل، فیلمنامه‌ای نوشتیم که به آن افتخار می‌کنیم. به همین دلیل با تمام وجود و  توان و بضاعت خودم که مطمئنم کم نیست، برای تولید این فیلم پیش می‌روم.

وی افزود: در جلسه دیروز یکی از دوستانی که فیلمنامه را خوانده بود گفت «من مانده ام چه بگویم، میتوان کتابی از این فیلمنامه نوشت و اثری از آن تولید کرد که نسل امروز و آینده بدانند در حوزه مقاومت چه می‌گذشته، چه می‌گذرد و در کل نظر ما مثبت است».

سیدزاده اظهار کرد: عده ای تمایلی به نگاه فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» ندارند و مانند سدهای پوشالی، جلوی نگاه‌هایی که قرار است گوشه ای از مشکلات مردم را رفع کنند، ایستاده اند. بدین علت تولید آثار اینچنینی با مشکلات عدیده‌ای روبه رو می‌شود.

وی ادامه داد: این فیلم را قطعا به کمک یاران پنهان خواهیم ساخت و کسانی که برای تولید نشدنش موانع گوناگون تراشیدند خجالت خواهند کشید و از شرمساری سرشان را بر سنگ خواهند کوبید.   ولی امیدوارم به جای پیگیری مسیرهای انحرافی و سنگ اندازی، اصلاح شوند و ابزاری را که در دستشان است برای خدمت حق، هنرمندان شیعه مظلوم و سینمای شریف و حق گو صرف کنند.

گفتنی است پروژه «به کودکان شلیک نکنید» اثری  با حال و هوای محور مقاومت است که اشاراتی هم به دفاع مقدس دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.