یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور؛

تولید «بچه محل» به پایان رسید

مجموعه تلویزیونی «بچه محل»

سینماپرس: کارگردان «بچه محل» از پایان تصویربرداری این مجموعه نمایشی در پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، احمد درویشعلی‌پور کارگردان «بچه محل» درباره پایان تصویربرداری این مجموعه نمایشی به مهر بیان کرد: قرار بود این فصل از «بچه محل» را در هفت ماه کار کنیم که از اول اردیبهشت ساخت آن شروع شد و تا پایان آبان ماه یعنی روز ۳۰ آبان هم تصویربرداری تمام شد.

وی درباره این چند ماه کار بیان کرد: این مجموعه در سه فصل ساخته شد فصل اول ۳۰ قسمت فصل دوم ۴۰ قسمت و فصل سوم ۵۰ قسمت دارد. در حال حاضر هم فصل سوم این مجموعه نمایشی روی آنتن است. تا دیشب اول آذر قسمت ۳۰ از فصل سوم پخش شد و حدود ۲۰ قسمت دیگر باقی مانده است که به تدریج روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان «بچه محل» درباره اینکه کرونا باعث شد به تولید این مجموعه نمایشی پایان دهند یا خیر عنوان کرد: پایان تولید «بچه محل» به دلیل کرونا نبود بلکه برنامه‌ریزی اولیه ما همین بود. هرچند در این مدت عوامل بسیار از خودگذشتگی داشتند به ویژه بازیگران مجموعه، چراکه باز هم عوامل پشت دوربین می‌توانستند ماسک بزنند اما بازیگران نمی‌توانستند و فداکاری نشان دادند.

وی اضافه کرد: کرونا ما را هم مثل سایر پروژه‌ها اذیت کرد و برخی هم مبتلا شدند با این حال خدا بسیار به ما کمک کرد و با همه شرایط سخت پروژه به پایان رسید.

درویشعلی‌پور درباره اینکه مذاکره‌ای برای ساخت فصل‌های بعدی با شبکه داشته‌اند یا خیر گفت: در حال حاضر کار به تازگی به پایان رسیده است و گروه هم خسته است و هنوز درباره فصل جدید یا کار جدیدی صحبتی نداشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.