شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

در پی شهادت دانشمند هسته‌ای؛

پیام تسلیت رییس و معاونان صداوسیما

شهید محسن فخری‌زاده

سینماپرس: علی عسکری رییس رسانه ملی و علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در پیامی شهادت دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماپرس، دکتر عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی در پیامی‌شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده مکرم آن شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. نظام سلطه و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها بدانند بازگشت به ترور فیزیکی نخبگان ایران اسلامی مهم‌ترین دلیل شکست سیاست‌های آن‌ها در جدا کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است و جنایات آن‌ها همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان را محکم‌تر از قبل خواهد کرد.

با شهادت فخری زاده و فخری زاده‌ها نه تنها پیشرفت علمی و عملی فرزندان این سرزمین متوقف نخواهد شد، بلکه عزم و اراده جوانان مومن، انقلابی و متخصص در مقابله با نظام سلطه راسخ‌تر می‌شود و بدون شک فرزندان ملت ایران انتقام سختی را از عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه خواهند گرفت.

از درگاه خداوند تعالی برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده مکرم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.


علی عسکری
رئیس سازمان صداوسیما

علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه‌ملی نیز در پیامی شهادن دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:
«دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب‌اسلامی باز دستشان به خون یکی دیگر از فرزندان این سرزمین، دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده آغشته شد.
این اولین‌بار نیست که زبونی دشمن از رویارویی مستقیم با ما، در ترورهای ناجوانمردانه رخ می‌نماید و چهرۀ پلید و شقاوت‌پیشۀ خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

استکبار جهانی که سالهاست چشم دیدن پیشرفت ایران عزیز در عرصه‌های مختلف را ندارد، راهی جز به شهادت رساندن مظلومانۀ سرداران علم و عمل در کشورمان به ذهن آلوده و خبیث‌اش نمی‌رسد، ولی زهی خیال باطل.

بی‌گمان همت فرزندان این سرزمین و جهاد تمام عیار در همۀ عرصه‌ها که منجر به دستاوردهای بی‌نظیری شده است، و پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید بزرگوار در همۀ بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت، دشمنان را ناکام خواهد گذاشت و نقشه‌های شوم عاملان و آمران این جنایت را نقش بر آب خواهد کرد.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این افتخار علمی کشور محضر رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز ایران زمین، علوّ درجات برای آن شهید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

علی بخشی‌زاده
معاون صدای رسانه‌ملی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.