دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

سعید آقاخانی:

حضور «اکبر عبدی» در «نون خ ۳» منتفی شد/خودشان دوست نداشتند که در کار حضور داشته باشند

اکبر عبدی در سیزدهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمای ایران

سینماپرس: سعید آقاخانی از پایان تصویربرداری فصل سوم سریال «نون خ ۳» تا دو هفته دیگر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز به روستای سنجریان، لوکیشن فعلی فصل سوم سریال «نون خ ۳» رسیدیم. بازیگران این مجموعه که ندا قاسمی، سیروس میمنت، سعید اقاخانی، مهدی فرجی، کاظم نور بخش، صهبا شرافتی، شقایق دهقان و شقایق فتحی هستند در لوکیشن حضور داشتند و جلوی دوربین سیزدهمین قسمت این سریال پرطرفدار رفتند.

سکانسی که امروز ضبط شد، درباره سلمان پسر عاشق پیشه‌ای است که برای به دست آوردن شیرین، خودش را به آب و آتش می‌زند و امروز هم همچنان با خانواده شیرین در حال جر و بحث بود. پدرخانواده هم در کنار دخترانش در حال صحبت کردن با سلمان بود که دست از سر دخترش بردارد و این ماجرا را تمام کند.

در آن سوی لوکیشن هم دیگر بازیگران در حال تمرین و دورخوانی بودند.

سعید آقاخانی در خصوص محوریت سری سوم «نون خ ۳» به خبرنگار ما گفت: در این فصل به محوریت و ظرفیت گیاهان دارویی که در این منطقه وجود دارد، پرداختیم و تلاش می‌کنیم به منظور آگاهی بخشی به مخاطبان سریال پرباری از خطه و رسم و رسوم این منطقه بسازیم.

وی درمورد درصد طنز این فصل اظهار کرد: «نون خ ۳» از ابتدا برای جاری شدن لبخند بر لبان مردم ساخته شد و در فصل سوم هم قطعا لحظات شاد و فرح بخشی برای مردم دارد که ثانیه‌های خوشی را در نوروز ۱۴۰۰ تجربه کنند. سعی من هم نشاندن لبخند بر صورت مردم است و معتقدم اگر روزی مردم با دیدن آثارم شاد نشوند، بی شک روز مرگم خواهد بود.

آقاخانی ادامه داد: کرونا و سرمای محیط به شدت کار ما را سخت کرده است، مخصوصا در برخورد با بازیگران که نمی‌توانیم به هم دست بزنیم و این یکی از پیامدهای محدودیت برای ماست. البته باتوجه به شرایط بیماری کرونا در این فصل، تمام بازیگران با ماسک بازی می‌کنند و فقط در مواقع دیالوگ گفتن ماسک را از روی چهره هایشان بر می‌دارند. حتی در خود سریال هم کاراکتر کرونایی داریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی اکبر عبدی در این فصل سریال گفت: اکبر عبدی هم قرار بود در این فصل کنارمان باشد، اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، خودشان دوست نداشتند که در کار حضور داشته باشند.

کارگردان سریال «نون خ ۳» گفت: طنزهای بسیاری را در این سریال به کار بردیم که البته با حواشی متعددی هم همراه بود. البته خیلی‌ها هم ما را شرمنده خودشان کردند.

وی افزود: این فصل همچون گذشته در لوکیشن‌های متفاوتی در استان‌های اطراف کرمانشاه مهاباد و آذربایجان غربی تصویربرداری شده که از لوکیشن‌های خانگی فاصله بگیرد و تصاویر شاد و سرسبزی را برای مردم به تصویر بکشد. سریالی که در این دوره بار طنزش را افزایش داده و بازی‌ها هم به نسبت گذشته، جا افتاده‌تر شده است.

این بازیگر و طنزپرداز درباره اتمام فیلمبرداری و آغاز مراحل آماده سازی فنی توضیح داد: دو هفته تا پایان فیلمبرداری و اتمام کارمان مانده و همزمان تدوین کار هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این سریال ظرفیت ساخت فصل ۴ را هم دارد، ادامه داد: هنوز به صورت جدی به آن فکر نکرده ایم، اما گروه دوست داشتنی مان، شوق تولید را در دلم زنده می‌کند و بینندگان هم با بازخوردهایی که داشتند دلمان را به تولید گرم می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.