دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛

«سازمان هنری رسانه ای اوج» با چهار فیلم سینمایی به جشنواره می‌رود

سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج

سینماپرس: سازمان هنری رسانه ای اوج با 4 فیلم سینمایی، دو مستند و یک فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کند.

چهار فیلم سینمایی، دو مستند و یک فیلم کوتاه از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهند آمد.

«کارو»، «منصور»، «مصلحت نظام» و انیمیشن «پسر دلفینی» آثار سینمایی سازمان اوج در جشنواره فیلم فجر محسوب می شوند و همچنین مستندهای «کمیته» و «دستمال سرخ ها» در بخش آثار مستند این جشنواره به شمار می آیند. فیلم کوتاه «من آمریکایی هستم» نیز در بخش فیلم کوتاه به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «منصور» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی ساخته شده که در آن بخش‌های ناگفته از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.

فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور، تهیه کنندگی حسین صابری و نویسندگی فهیمه سلیمانی نیز فیلمی در حوزه دفاع مقدس است که به علت شرایط سخت تصویربرداری در کوهستان های استان اردبیل و آب و هوای نامناسب، به جشنواره سال گذشته نرسید.

فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‎‌کنندگی محمدرضا شفاه نخستین فیلم سینمایی مشترک سازمان اوج و حوزه هنری به حساب می آید. این فیلم یک تریلر جاسوسی- امنیتی است که داستان آن در اواخر دهه 50 می‌گذرد و قرار است در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» نیز به نویسندگی و کارگردانی محمد خیر اندیش و تهیه کنندگی محمد امین همدانی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

مستندهای «کمیته» و «دستمال سرخ ها» نیز در جشنواره سینما حقیقت به نمایش در آمده اند و با استقبال مخاطبین روبرو شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.