سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

پیروی از الگوی «فاشیسم» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛

نجفی: فهرست منتشر شده به خوبی نشان دهنده تمامی آثاری است که توسط داوران مورد پسند واقع شده‌اند!

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: فهرست منتشر شده از سوی دبیرخانه فیلم فجر به خوبی نشان دهنده تمامی آثاری است که توسط داوران مورد پسند واقع شده اند، مابقی اخبار و یا خبرها در قبال توقیف برخی آثار در حد گمانه زنی و حدس است.

به گزارش سینماپرس، مسعود نجفی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون اسامی آثار حاضر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از شب گذشته توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده گفت: تمامی اسامی که طی شب گذشته به عنوان آثار حاضر در جشنواره اعلام شده‌اند صرفا در حد گمانه زنی بوده و هیچ اسمی هنوز معرفی نشد بود.  

نجفی: تمامی آثاری جشنواره فیلم فجر ۳۹ مورد پسند واقع شده‌اند

مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در همین رابطه افزود: اسامی نهایی آثاری که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر وارد رقابت می شوند از سوی دبیرخانه معرفی شدند.

نجفی با اشاره به شایعات منتشر شده پیرامون توقیف برخی آثار خاطرنشان کرد: فهرست منتشر شده از سوی دبیرخانه فیلم فجر به خوبی نشان دهنده تمامی آثاری است که توسط داوران مورد پسند واقع شده اند، مابقی اخبار و یا خبرها در قبال توقیف برخی آثار در حد گمانه زنی و حدس است.

مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر درباره شیوه اکران فیلم‌های حاضر در سی‌ونهمین جشنواره  فیلم فجر نیر بیان داشت: باتوجه به حضور ۱۶ فیلم بلند سینمایی در این دور از جشنواره، قرار است تا هر روز ۲ فیلم سینمایی اکران کنیم.

با این حساب در مدت زمان هشت روز این ۱۶ فیلم در سالن رسانه‌های جشنواره اکران خواهند شد.  

وی باتوجه به اینکه این پروسه تا نوزدهم بهمن طول خواهد کشید، درباره برنامه جشنواره برای روزهای آتی آن توضیح داد: برنامه ما این است که بعد از اکران این ۱۶ فیلم و اعلام نامزدهای جشنواره در پایان نمایش‌ها، فیلم‌های منتخب داوران جشنواره را در بخش‌های اصلی به عنوان پایان بخشِ جشنواره دوباره نمایش دهیم.

وی ادامه داد: شروع نمایش در سینمای رسانه ساعت ۱۴ خواهد بود و به نحوی برنامه‌ریزی شده است که خروج مخاطبین قبل از ساعت ۲۰ باشد.

برنامه اکران سینما ملّت مطابق برنامه اکران برج میلاد خواهد بود.

نظرات

  • علی ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۸
    0 0
    پس فیلم آفتاب نیمه شب چی شد؟ "_"

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.