چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

همزمان با تولید «نون. خ»؛

مدیر بازنشسته شبکه یک سیما به دنبال تهیه کنندگی یک سریال جدید برای تلویزیون

مهدی فرجی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «محمدابراهیم سلطانی فر»

سینماپرس: مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون.خ» از بررسی یک فیلمنامه ملودرام خبر داد که معتقد است قصه‌ای جذاب و اجتماعی دارد.

به گزارش سینماپرس، مهدی فرجی مدیر بازنشسته صدا و سیما که بلافاصله پس آنکه به سبب قانون بازنشستگی مدیران، مجبور به ترک جایگاه مدیریتی خود شد به تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی روی آورده است در گفتگو با مهر از بررسی فیلمنامه یک سریال با فضایی ملودرام خبر داد و بیان کرد: پیشنهادی در حوزه تولید یک سریال با فضای ملودرام دارم که در حال بررسی طرح آن هستیم.

وی که بعد از مدیریت شبکه یک بیشتر به مشاوره و تهیه‌کنندگی سریال‌های کمدی مشغول بوده است، گفت: طبیعی است که اگر فیلمنامه جذابی در فضای ملودرام به من پیشنهاد شود، علاقمند هستم آن را هم بررسی کنم و اکنون همین اتفاق هم رخ داده است. یک فیلمنامه جذاب با قصه‌ای اجتماعی و فضای ملودرام پیشنهاد شده که در حال بررسی شرایط تولید آن هستیم که وقتی قطعی‌تر شد از جزئیاتش خبر می‌دهیم.

تهیه‌کننده سریال‌های «نون. خ» و «صفر بیست و یک» درباره دغدغه‌اش نسبت به تولید آثار طنز عنوان کرد: مردم ما به شدت به آثار کمدی علاقمندند و به اعتقاد من بخشی که در سریال‌سازی کمتر به آن توجه می‌شود همین فضای کمدی است، در حالی که مخاطب زیادی دارد.

وی در پایان بیان کرد: ما نیاز به آثاری داریم که فرح و شادابی را بتواند به جامعه تزریق کند. من در این سال‌ها فکر کردم شاید توجه و تمرکز به این فضا هم خودم را راضی می‌کند و هم نشاط بیشتری به جامعه منتقل کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.