یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

پیمان شاه‌محمدی خبر داد؛

حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا

بلک اوت_ پدر من _ مصطفی

سینماپرس: سه فیلم کوتاه ایرانی «بلک آوت (خاموشی)»، «پدر من» و «مصطفی» در جشنواره فیلم کوتاه چفالو ایتالیا حضور می یابند.

به گزارش سینماپرس، پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده سینما از حضور سه فیلم کوتاهی که تهیه کنندگی مشترک و پخش آنها را بر عهده دارد در فستیوالی در کشور ایتالیا خبر داد و گفت: فیلم های کوتاه «بلک آوت (خاموشی)»، «پدر من» و «مصطفی» که هر سه آنها در کارنامه حرفه ای من، بازخورد خوبی در بین جشنواره های داخلی و خارجی و همینطور رسانه ها داشته اند، در فهرست آثار منتخب هفتمین دوره جشنواره فیلم Cefalù در کشور ایتالیا در سال ۲۰۲۱ هستند. این جشنواره از اول می تا ۳۱ آگوست برابر با ۱۱ اردیبهشت تا ۹ شهریور ۱۴۰۰ در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این سه فیلم با مضامین مهاجرت، تبعیض و جایگاه فردی و اجتماعی ساخته شده اند، عنوان کرد: فیلم کوتاه «خاموشی» به کارگردانی مجتبی میرشکاری فیلمساز ایرانی ساکن آمریکا و فیلم های کوتاه «مصطفی» و «پدر من» به کارگردانی علیرضا تیموری فیلمساز ایرانی ساکن کشور سوئد در جشنواره حضور دارند که این سه فیلم چندمین همکاری مشترک من با هنرمندان ایرانی خارج از کشور به حساب می آید.

شاه محمدی تهیه کننده مشترک و پخش کننده مستقل فیلم کوتاه درباره این جشنواره ایتالیایی توضیح داد: جشنواره فیلم Cefalù در کشور ایتالیا، با هدف ارتقای دانش و اشاعه سینما در تمام اشکال هنری و با روحیه ای از آزادی و گفتگو شروع به کار کرده است. این جشنواره به عنوان سهمی در شناخت بهتر تاریخ سینما، مرور گذشته و ادای احترام به شخصیت های برجسته تاریخ سینما برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.