جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

در هفته پیش رو؛

پنج سریال جدید از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود

رادیو نمایش

سینماپرس: در هفته پیش رو، پنج سریال رادیویی از تولیدات جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو روی آنتن شبکه های رادیویی می روند.

به گزارش سینماپرس، «طربکده ترب»، «اسماعیل»، «عملیات سرخ»، «سمفونی شهر» و «استاکس نت» عناوین سریال های رادیویی هستند که این هفته از شبکه های مختلف رادیویی پخش می شوند.

زمان پخش و جزئیات این سریال های رادیویی به شرح زیر است:

«طربکده ترب» به نویسندگی سمیه خطیب زاده و کارگردانی رضا عمرانی، داستان زوج جوانی است که فروشگاهی به نام «طربکده ترب» را اداره می کنند و هر روز با مراجعانی که هر کدام ماجراهای خاص خود را دارند در ارتباط هستند. این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه، ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن رادیو سلامت می رود.

«اسماعیل» را امیرحسین فردی نوشته و جواد پیشگر آن را تنظیم رادیویی و کارگردانی کرده است، «اسماعیل» داستان شخصی را روایت می کند که با پیوستن به گروه های انقلابی، حقیقت واقعی خویش را درمی یابد. این سریال رادیویی از روز شنبه هجدهم بهمن ماه ساعت ۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲:۰۰ بامداد روی آنتن رادیو جوان می رود.

«عملیات سرخ» به نویسندگی پوریا موسوی و کارگردانی میرطاهر مظلومی با موضوع «خون های آلوده به ویروس» از روز شنبه هجدهم بهمن ماه، ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

«سمفونی شهر» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی مانی مستان و پوریا موسوی درباره سرود انقلابی «ایران ایران» با اجرای رضا رویگری خواننده این اثر و هنرمند پیشکسوت ایرانی در عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون است. این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از هجدهم بهمن ماه، ساعت ۲۳:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ نیز روی آنتن رادیو ایران می رود.

«استاکس نت» به نویسندگی مرضیه بامیری و کارگردانی فریدون محرابی درباره زندگی شهید مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای است. این سریال رادیویی از روز یکشنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و در طول هفته ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود. در سریال‌های رادیویی تولید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بازیگران، نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، افکتورها و صدابرداران حرفه ای رادیو نمایش حضور داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.