شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

سینمای جهان؛

آدام وینگارد «تغییر چهره» جدید را کارگردانی می‌کند

آدام وینگارد

سینماپرس: کارگردان «گودزیلا مقابل کونگ» بازسازی «تغییر چهره» را هدایت می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، آدام وینگارد که جدیدترین فیلم هیولایی «گودزیلا مقابل کونگ» را کارگردانی کرده مسئولیت کارگردانی بازسازی فیلم تریلر سال ۱۹۹۷ «تغییر چهره» را برای پارامونت خواهد داشت.

وینگارد فیلمنامه این پروژه را همراه سایمون برت همکار قدیمی‌اش می‌نویسد. این ۲ نفر قبلاً روی فیلم ژانر وحشت سال ۲۰۱۶ «بلر ویچ»، فیلم تریلر سال ۲۰۱۴ «مهمان» و فیلم «راهی وحشتناک برای مردن» سال ۲۰۱۰ در ژانر وحشت کار کرده بودند.

فیلم اصلی «تغییر چهره» توسط جان وو کارگردانی شده بود و جان تراولتا و نیکلاس کیج در آن نقش یک مامور ویژه اف‌بی‌آی و یک تروریست را بازی می‌کردند. این ۲ دشمن هویت یکدیگر را با تغییر چهره گرفتند.

شخصیت شان آرچر با بازی تراولتا -شخصیت کستور تروی با بازی کیج را ردیابی می‌کند اما تروی به شدت در یک سانحه هوایی آسیب دیده است. آرچر در ادامه خودش را جراحی می‌کند تا صورتش را با تروی عوض کند تا بتواند به عنوان یک خلافکار ماموریت مخفی انجام دهد.

بازیگران فیلم اصلی همچنین شامل جوآن آلن، الساندرو نیوولا، جینا گرشان، دومینیگ سواین، نیک کاساوت و کولم فیور می‌شدند. انتظار می‌رود بازسازی این فیلم از مجموعه بازیگران جدیدی استفاده کند.

«تغییر چهره» توانست ۲۴۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد و یازدهمین فیلم پرفروش سال ۱۹۹۷ شود. این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه جلوه‌های صوتی اسکار شد.

«گودزیلا مقابل کونگ» وینگارد بعد از چند تغییر تاریخ به خاطر پاندمی کروناویروس حالا قرار است روز سی‌ویکم مارس اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.