دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و مدیر اجرایی اصفهان جشنواره سی و پنجم مطرح کرد:

فیلم‌های جشنواره انتظارات را برآورده نکرده است/ شهرداری برای هر تعداد مهمانی که فارابی اعلام کرد امکانات فراهم کرده است

شهرداری اصفهان- جشنواره کودک

سینماپرس: میثم بکتاشیان گفت: بهترین شرایط را برای مهمانان فراهم کردیم اما تاکنون فیلم های جشنواره حتی انتظارات داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان را برآورده نکرده است!

به گزارش خبرنگار سینماپرس، میثم بکتاشیان معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و نماینده اجرایی شهردار در جشنواره بین‌المللی فیلم های کودک و نوجوان در پاسخ به این پرسش که برخی تحلیل ها در فضای مجازی و اظهارات برخی سینماگران حاکی از آن است که به دلیل عدم حمایت کافی شهرداری اصفهان جشنواره ضعیف برگزار شده، در این خصوص چه پاسخی دارید اظهار داشت: شهرداری برای هر تعداد مهمانی که اعلام کردند امکانات فراهم کرده است!

وی تصریح کرد: بنده معتقدم به اصل موضوع باید پرداخت. شما اگر در اصفهان بودید و با خبرنگاران و داوران کودک صحبت می کردید و تحلیل آن ها را می شنیدید متوجه می شدید که آن ها مباحث جدی روی فیلم ها داشتند و فیلم ها انتظارات آن ها را برآورده نکرده است!

بکتاشیان در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود شهرداری اصفهان تعداد اندکی اتاق به مهمانان اختصاص داده و به همین علت صاحبان آثار و عوامل اجرایی فیلم‌ها به صورت گزینشی و با خست زیاد امکان حضور در این رویداد را دارند گفت: ما با بهترین هتل اصفهان که هتل «کوثر» است قرارداد بستیم و همچنین‌ برخی افراد نیز در هتل «سوئیت» مستقر هستند. ما بهترین شرایط را برای مهمانان فراهم کردیم و حتی با ۱۷ رستوران قرارداد بستیم که مهمانان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

وی افزود: اردیبهشت و مهر ماه همیشه اصفهان شلوغ است. ما همین اواخر هم چندین اجلاس بین المللی را داشتیم اما در خدمت دوستان بودیم و اگر نکته ای داشتند در حد توان مان آن نکات را انجام دادیم!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.