شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹

"لیموترش" جواد رضویان روی آنتن شبکه یک سیما

مارال فرجاد، جواد رضویان و ارژنگ امیرفضلی در نمایی از تله فیلم "لیمو ترش"

فیلم تلویزیونی "لیموترش" دوشنبه 2 اسفند مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، این فیلم در سال 1388 توسط جواد رضویان بر اساس فیلمنامه ای از علی مسعودی ساخته شده است که مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

کتایون امیرابراهیمی، مارال فرجاد، ارژنگ امیرفضلی، حسین محب‌اهری، هوشنگ حریرچیان، گیتی معینی، احمد پورمخبر و جواد رضویان (سیاوش) از بازیگران اصلی تله‌فیلم هستند.

این فیلم درباره جوانی به نام بهروز نوشته است که در یک درمانگاه پزشکی شاغل است، بروز اتفاقاتی موجب می‌شود تا او ناگزیر به ترک درمانگاه و بیکار شود. پس از این اتفاق، یکی از دوستان بهروز که وضع روحی او را نامناسب می‌بیند، پیشنهاد می‌کند برای فرار از بیکاری، مراقبت پزشکی از پیرمرد بیماری را در منزلش به عهده بگیرد. آشنایی او با این پیرمرد زمینه ساز اتفاقات جالبی می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: علی مسعودی، کارگردان: جواد رضویان، تهیه کننده: سید کمال طباطبایی، مدیر تصویربرداری: آبتین سهامی، صدابردار: مسعود شاهوردی، مدیر تولید: سید حسین هادیانفر، طراح گریم: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: شیرین شازده احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عباس خواجه وند، مدیر تدارکات: وحید مرادی.

انتهای پیام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.