یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۶

همراه با آخرین تصاویر؛

تئاتر تلویزیونی "دیوانگان متفکر" روی آنتن شبکه چهار

دیوانگان متفکر

تصویربرداری تئاتر تلویزیونی "دیوانگان متفکر" برای پخش در ایام نوروز همچنان ادامه دارد و تاکنون 42 قسمت آماده پخش است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، تصویربرداری تئاتر تلویزیونی "دیوانگان متفکر" به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی همچنان در استودیویی در باغ بهشت در حال پیگیری است و طبق برنامه‌ریزی‌ها گروه تا اواخر ماه جاری درگیر تولید خواهند بود.

تاکنون 42 قسمت از این تله‌تئاتر به طور کامل آماده نمایش شده و پخش کار نیز از روز اول نوروز از شبکه چهارم سیما آغاز خواهد شد.

این تله‌تئاتر هر شب در سه قسمت 10 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود. همچنین مراحل فنی نیز به طور همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

جهانسوز فولادی ساخت موسیقی و صداگذاری کار را برعهده دارد.

کاظم هژیرآزاد و بهنام تشکر هم به گروه بازیگران فیلم اضافه شدند که چندی پیش مقابل دوربین رفتند.

رضا بابک، زهره مجابی، رویا میرعلمی و رضا مولایی از بازیگران اصلی این تله‌تئاتر هستند و 40 بازیگر نیز به صورت میهمان به ایفای نقش‌ می‌پردازند.

این تله تئاتر در 60 قسمت 10 دقیقه‌ای و بر مبنای طنزهای کارل والنتین نویسنده آلمانی تولید می‌شود و به مسائل اجتماعی و زندگی انسان‌ها می‌پردازد.

حمید ابراهیمی تهیه‌کنندگی "دیوانگان متفکر" را به سفارش گروه فیلم و نمایش شبکه چهارم سیما برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: طراح دکور و لباس: ایرج رامین‌فر، کارگردان تلویزیونی: علی مختارزاده، نویسنده و ترجمه داستان: علیرضا کوشک‌جلالی، دستیاران کارگردان: وحید مهدی‌زاده، سلمان وکیلی‌مدی، تدوین: طاهر مقدس، تولید و برنامه‌ریز: کوروش انصاری، طراح گریم: نریمان محتشم، صدابردار: شهباززاده، تصویربرداران: تافته، مسعود عزیزی، پویا، نورپرداز: لطیف‌پور، عکاس: احسان نقابت.

انتهای پیام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.