دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

نگاهی به آثار حاضر در بازار فیلم کن

بازار فیلم کن

فیلم های سینمایی "محبوب"، "تنها" و "وینی" از جمله آثار برجسته ای هستند که در بازار فیلم شصت و چهارمین دوره جشنواره کن حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، درحالی که 9 روز به آغاز این دوره از جشنواره فیلم کن باقی مانده است، آثار سینمایی برجسته ای که در بازار فیلم شصت و چهارمین دوره این جشنواره فرانسوی حضور دارند، معرفی شدند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، فیلم درام رمانتیک "محبوب" (The Beloves) به کارگردانی کریستوف هانور، "تنها" (Solo) به کارگردانی آنتونیو باندراس و "وینی" (Winnie) به کارگردانی دارل رودت از جمله برجسته ترین فیلم های سینمایی هستند که در بازار فیلم شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن حضور دارند.

"روزهای توفیق" (Days of Grace) به کارگردانی اوراردو گوت، "شمشیرهای پرنده دروازه اژدها" (Flying Swords of Dragon Gate) به کارگدانی تسویی هارک، "دوستان با بچه ها" (Friends With Kids) به کارگردانی جنیفر وستفیلد، "درس های یک رویا" (Lessons of a Dream) به کارگردانی سباستین گرابلر، "دوشیزه بالا" (Miss Balla) به کارگردانی جراردو نارانجو و انیمیشن "نیکو 2: کار خانوادگی" (Niko2: Family Affairs) به کارگردانی کاری جاسونن و جورجن لردام نیز از جمله دیگر آثاری هستند که در بازار فیلم این دوره از جشنواره فیلم کن حضور دارند.

همچنین از دیگر آثار حاضر در بازار فیلم کن می توان به "میان شب و روز" (Between Night And Day) به کارگردانی برناردو آرلاندو، "صورت پنهان" (The Hidden Face) به کارگردانی اندی بایز، "النا" (Elena) به کارگردانی آندری ژیاگینتسف، "نسل پی" (Generation P) به کارگدانی ویکتور گینزبورگ، "جادوگر بزرگ" (The Great Magician) به کارگردانی درک یی، "پادشاهی من" (My Kingdom) به کارگردانی گائو خیائوسونگ، "جادوگر و مار سفید" (The Sorcerer and the White Snake) و "اینجا همان جا است" (This Must Be the Place) به کارگردانی پائولو سورنتینو اشاره کرد.

همچنین چهار فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" به کارگردانی محمدهادی کریمی، "آقا یوسف" به کارگردانی علی رفیعی، "اینجا بدون من" به کارگردانی بهرام توکلی و "آدمکش" به کارگردانی رضا کریمی نیز از جمهوری اسلامی ایران در بازار فیلم شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن حضور دارند.

شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) بهار سال آینده با اکران جدیدترین فیلم وودی آلن به نام "نیمه شب در پاریس" (Midnight in Paris) آغاز می شود و روز 22 می (یکم خرداد) به پایان می رسد.

انتهای پیام/ ع م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.