دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵

فردا؛ سه شنبه

فرهنگسرای رسانه "ساختمان پزشکان" می شود

ساختمان پزشکان

اولین نشست از سلسله برنامه های "پیشواز" فرهنگسرای رسانه ، به نقد و بررسی سریال "ساختمان پزشکان" به کارگردانی سروش صحت اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مجموعه "ساختمان پزشکان"، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و موضوع آن درباره: روانشناسی به نام نیما افشار است که با همسرش (یکی از بیماران سابقش) است در همسایگی والدینش زندگی می‌کند.

داستان‌های مجموعه به زندگی پر درد سر نیما می‌پردازد. در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش دارد.

این سریال در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده و بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، فرناز رهنما، هوشنگ حریرچیان، پروین قائم مقامی، رضا کریمی، امید روحانی، اصغر حیدری، نعیمه نظام دوست، مونا فرجاد، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی و محمد شیری در آن ایفای نقش می‌کنند. نشست نقد و بررسی مجموعه تلوزیونی "ساختمان پزشکان"روز سه شنبه 24 خردادماه با حضور سروش صحت، محسن چگینی، مهراب قاسم خانی، بیژن بنفشه خواه، بهنام تشکر، هومن برق نورد،شقایق دهقان، فرناز رهنما و امیر قادری از ساعت 15در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند  به میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورز جنب پایگاه انتقال خون فرهنگسرای رسانه مراجعه و یا با شماره تلفن :88800613 کنند.



انتهای پیام / ح گ/ ع ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.