جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹

کریم خاوری موسیقی فیلم «از سال های کبود» را ساخت

فردین کریم خاوری

فردین کریم خاوری از ساخت موسیقی برای فیلم «از سال های کبود» خبر داد.

فردین کریم خاوری نوازنده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران گفت: اخیرا موسیقی فیلم «از سال های کبود» را انجام داده ام. در حال حاضر کار آهنگسازی آن تمام شده است و قرار است فیلم به چند جشنواره خارج از کشور ارسال شود. جشنواره برلین، کن و چند فستیوال خارج از کشور...

وی افزود: در این فکر هستم که بعد از اکران فیلم موسیقی آن را به صورت یک آلبوم وارد بازار موسیقی کنم. من در ساخت موسیقی این فیلم برداشت های متفاوتی از هر پلان داشتم و براساس همان برداشت ها در زمان های مختلف موسیقی آن را می ساختم. 160 دقیقه موسیقی برای این فیلم ساختم که این 160 دقیقه در طول هشت روز ساخته، ضبط و میکس شد.

این آهنگساز اظهار داشت: می توانم بگویم بزرگ ترین و پرحجم ترین کاری که در زندگی ام تا به امروز ساخته ام موسیقی فیلم «از سال های کبود» بوده است. من از این 160 دقیقه موسیقی ای که برای این فیلم ساخته ام، 65 دقیقه آن را انتخاب کرده ام تا به صورت یک آلبوم در بیاورم و در آینده ای نزدیک به بازار موسیقی ارائه کنم.

کریم خاوری خاطر نشان کرد: از دیگر فعالیت هایم، مشغول ساخت چند کار ارکسترال هستم که هنوز با خواننده خاصی صحبت نکرده ام. این مجموعه یکسری کارهای سنتی است که موسیقی باکلام است و بر روی اشعار عراقی، فرصت شیرازی، سعدی، حافظ و مولانا کار شده است. در دو کار دف نوازی هم ناظر ضبط هستم.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.