یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶

با اجرای آثاری از آلبوم «هوای آفتاب»

سالار عقیلی در رشت روی صحنه خواهد رفت

سالار عقیلی

نوید دهقان گفت: پنجم مهرماه گروه قمر با همراهی من و سالار عقیلی برای سومین بار در رشت به روی صحنه خواهد رفت.

نوید دهقان خواننده و سرپرست گروه موسیقی قمر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران، گفت: مهرماه در رشت به همراه گروه قمر و سالار عقیلی کنسرتی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد در دو بخش است؛ در بخش اول آلبوم «هوای آفتاب» اجرا می شود و در بخش دوم هم آثار جدیدی وجود دارد که به اجرا در خواهد آمد و طبق روال قبلی اجراهای گروه قمر خواهد بود . در این کنسرت ساختار تغییر خاصی نکرده است.

این خواننده عنوان کرد: ما در تیرماه نیز در رشت کنسرتی داشتیم، منتها به دلیل اینکه اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته بود هنگامی که کنسرت تمام شد خیلی ها اظهار بی اطلاعی می کردند و خبر نداشتند که چنین کنسرتی برگزار شده است. از اینرو ما به فاصله سه ماه کنسرت را در این شهر تمدید کردیم. از کنسرت تیرماه گروه قمر استقبال خیلی خوبی شد و برنامه موفقی بود پس ما هم تصمیم گرفتیم که کنسرت را برای مهرماه تمدید کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما پنجم مهرماه در همان سالن کنسرت را تکرار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهریار نظری نوازنده دف، شاهین صفایی نوازنده تار، امین گلستانی نوازنده عود، حسین محمدحسینی نوازنده نی، نسیم اربابی نوازنده کمانچه ، علیرضا گرانفر نوازنده سنتور، علی خشتی نژاد نوازنده تار و کامران منتظری نوازنده تمبک من و سالار عقیلی را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

سرپرست گروه موسیقی قمر اظهار داشت: من فکر می کنم ما مخاطب خودمان را تا حد زیادی پیدا کرده ایم و یک انتظاری مخاطب از ما دارد که سعی ما این است که آن انتظارات را بتوانیم برآورده کنیم. همچون گذشته اجرای ما بر مبنای شعر استوار است و فرم همان فرم گذشته است و ما فرم جدیدی از لحاظ موسیقایی نداریم منتها از لحاظ مفهوم حرف تازه داریم و دوست دارم که مخاطبان ما هم به این مفاهیم تازه توجه کنند.

دهقان در خصوص دلیل انتخاب رشت برای اجرای دوباره کنسرت بیان کرد: این برای سومین بار است که در رشت برنامه برگزار می کنیم اولین بار در سال 87 بود که در رشت برنامه اجرا کردیم و قصدمان این است که در شهرهای دیگر همچون اصفهان، شیراز، شهرکرد، کرمان و اهواز تا پایان سال 90 برنامه داشته باشیم منتها چون تیرماه در رشت برنامه اجرا کردیم و اطلاع رسانی خیلی بد بود و پس از تمام شدن کنسرت خیلی ها از ما شکایت داشتند که چرا اطلاع رسانی کم بوده است و ما خبردار نشدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه این ضعف را به شدت در کنسرت های شهرستان احساس می کنیم. برای کنسرت هایی که در شهرستان ها برگزار می شود اطلاع رسانی ضعیف است زیرا ما در شهرستان ها ابزار رادیو و تلویزیون در اختیار نداریم و تنها بنرهای شهری است که در آن هم برای آن اجرا چون دیر اقدام شده بود کمک بزرگی نکرد. ما هم کنسرت را برای اشخاصی که درخواست داشتند دوباره اجرا شود و نتوانستند در آن اجرا حاضر شوند مجدد برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آلبوم «راه و ماه» نیز که از کارهای اولیه گروه قمر است به تازگی توسط انتشارات حوزه هنری تجدید چاپ شده است.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.