جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

فروش دی وی دی «گرگ و میش 4» به 3.2 میلیون نسخه رسید<BR>

گرگ و میش

آمار فروش «دی وی دی» اولین اپیزود از چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‎‌های دنباله دار «گرگ و میش» به نام «حماسه گرگ و میش: شکست» در 2 روز به 3.2 میلیون نسخه رسید.<BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، مسئولان شرکت فیلمسازی «لاینز گیت» روز گذشته اعلام کردند که آمار فروش «دی وی دی» اولین اپیزود از چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‎‌های دنباله دار «گرگ و میش» به نام «حماسه گرگ و میش: شکست» (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1) طی 2 روز به 3.2 میلیون نسخه رسیده است.

ماه گذشته شرکت فیلمسازی «لاینز گیت» با مبلغی برابر با 412.5 میلیون دلار شرکت فیلمسازی «سامیت انترتینمنت» که مسئولیت ساخت مجموعه آثار دنباله‌دار «گرگ و میش» را برعهده داشت را خریداری کرد و این سود حاصل از فروش نسخه «دی وی دی» و اکران این آثار از این پس جزو درآمدهای «لاینز گیت» به شمار می آید.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مسئولان سازنده «حماسه گرگ و میش: شکست» اعلام کردند که در طی 2 روز 50 هزار نسخه از این فیلم سینمایی نیز از طریق ایترنت دانلود شده است.

قسمت نخست از «حماسه گرگ و میش: شکست» با این تعداد فروش، توانسته رکورد پرفروش‌ترین فیلم در سینمای خانوادگی را به خود اختصاص دهد.

قسمت اول از فیلم سینمایی «حماسه گرگ و میش: شکست» با اکران در نوامبر سال 2011 میلادی توانست فروشی برابر با 702 میلیون دلار را در سینماهای سراسر دنیا برای خورد رقم بزند.

کارگردانی اپیزود نخست «حماسه گرگ و میش: شکست» را بیل کاندان برعهده دارد و ملیسا راسنبرگ براساس رمانی از استفان میر فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.

همچنین در این قسمت از مجموعه فیلم های «گرگ و میش» نیز همانند قسمت های پیشین، رابرت پتینسون، تایلر لاتنر و کریستین استوارت به ترتیب به عنوان «ادوارد کولان»، «جیکوب بلک» و «بلا سوان» ایفای نقش کرده اند.

قسمت های پیشین این مجموعه فیلم های فانتزی با عناوین «گرگ و میش» (Twilight)، «حماسه گرگ و میش: ماه جدید» (The Twilight Saga: New Moon) و «حماسه گرگ و میش: کسوف» (The Twilight Saga: Eclipse) در سال های 2008، 2009 و 2010 میلادی روی پرده سینماهای سراسر دنیا رفته اند و به ترتیب فروشی برابر با 392، 709 و 698 میلیون دلار را برای خود رقم زده اند.

انتهای پیام/ ع م


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.