دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳

در گفت‌وگو با سینما پرس عنوان شد

توکلی فارسانی: تیتراژ «نقطه سرخط» را با مورچه ساختم

ساسان توکلی فارسانی

ساسان توکلی فارسانی گفت: در طراحی تیتراژ سریال «نقطه سرخط» با همکاری رضا عطاران از تصاویر مورچه استفاده کرده ام.

ساسان توکلی فارسانی طراح تیتراژ در گفت و گو با خبرنگار تجسمی سینما پرس، گفت: به تازگی ساخت تیتراژ سریال تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام را انجام داده ام که دو شب از پخس این مجموعه تلویزیونی می گذرد.

وی افزود: ایده ای که برای تیتراژ این مجموعه به کار گرفته ام استفاده از تصاویر مورچه ها بوده است که به نوعی سعی کرده ام زندگی مورچه ها را به زندگی انسان ها ربط دهم و تلاش انسان ها را برای ساخت زندگی منتقل کنم. کل کار حدود دو دقیقه است که ریتم خوبی در آن به چشم می خورد.

این طراح تیتراژ تصریح کرد: طرح ها و اتودهای مختلفی برای تیتراژ این مجموعه زدم که در پایان با همکاری رضا عطاران این طرح اصلی انتخاب شد. عطاران در کار قبلی که «خانه به دوش» نام داشت از ایده پرندگان استفاده کرد و در این مجموعه نیز پیشنهاد استفاده از تصاویر مورچه ها را مطرح کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

توکلی فارسانی اظهار داشت: این مجموعه یک کار طنز است و موسیقی آن نیز توسط مجید اخشابی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: بازیگران این سریال همان تیم قبلی سعید آقاخانی است که افرادی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، سعید آقاخانی، امیرغفارمنش، یوسف تیموری، جلیل فرجاد، غلامرضا نیکخواه، باقر صحرارودی، حلیمه سعیدی، احمدپور مخبر، روشنک عجمیان، مونا بیگی، محسن کیایی، حمید لیقوانی، مینا کریمی ‌جبلی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.