یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱

انتخاب بهترین‌ سریال‌ها:

گوهرخیراندیش مهمان امشب «سین مثل سریال»

گوهر خیراندیش در  پشت صحنه فیلم سینمایی میگرن به کارگردانی مانلی شجاعی

سینماپرس- گروه تلویزیون: «سین مثل سریال» برنامه برگزیدگان بهترین‌های ده سال گذشته شبکه یک، امشب میزبان گوهر خیراندیش و مجید صالحی می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه انتخاب بهترین‌ سریال‌ها و بازیگران مرد و زن، ده سال اخیر شبکه یک با عنوان «سین مثل سریال» با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی هر شب ساعت 23:20 پخش می‌شود. این برنامه پس از پخش ده قسمت، فرمت تازه‌ای برای انتخابات ایجاد می‌کند.
بنا به این گزارش، ضمن اعلام برندگان پنجمین برنامه که در میان سریال‌ها به ترتیب «شب دهم»، «اغما» و «ما چند نفر» در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند. حسین یاری، مهدی پاکدل و امین تارخ برگزیدگان بازیگران مرد، و کتایون ریاحی، شبنم قلی خانی و لعیا زنگنه نیز به عنوان برگزیدگان بازیگران زن هشت فیلم انتخابی شب گذشته، معرفی شدند.
«سین مثل سریال» در برنامه امشب، 6 فروردین ماه خود علاوه بر حضور گوهر خیراندیش و مجید صالحی به عنوان مهمان، در میان هشت فیلم، «مرده متحرک»، «سه در چهار»، «خسته دلان»، «فاکتور 8»، «تفنگ سرپر»، «در مسیر زاینده رود»، «سقوط آزاد» و «صاحبدلان» به انتخاب بهترین‌ها از نظر مخاطبان خواهد پرداخت.
انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.