چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵

محصولی از سیمافیلم؛

روح‌الله حجازی فردا «سایه» را جلوی دوربین می‌برد

روح الله حجازی

سینماپرس – گروه تلویزیون: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «سایه» به کارگردانی سید روح اله حجازی و تهیه هادی علیمحمدی، 28 اردیبهشت‌ماه در تهران کلید می‌خورد .

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، هادی علیمحمدی تهیه‌کننده تله‌فیلم «سایه» با اشاره به آغاز تصویبرداری این مجموعه از 28 اردیبهشت‌ماه گفت: برای این فیلم تلویزیونی، 30 جلسه تصویربرداری در 4 لوکیشن اصلی شامل خانه زوج جوان، مطب دکتر مرادی، آتلیه عکاسی و یک سازه فلزی در ارتفاعات تهران پیش‌بینی شده است.
علیمحمدی افزود: هومن سیدی، لیندا کیانی و امید روحانی بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.
این تهیه‌کننده فهرست عوامل پشت دوربین این اثر را به این شرح اعلام کرد: مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا، مدیر تولید: هادی علیمحمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: وحید حاجیلویی، طراح صحنه و لباس: سید روح اله حجازی، صدابردار: شهرام متولی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست .
بنا بر این گزارش «سایه» دومین اپیزود از 3 گانه تولد، زندگی و مرگ است که نخستین اپیزود از این 3 گانه با نام «سپیده» با موضوع تولد و با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی روز 28 صفر از تلویزیون پخش شد.
فیلمنامه این فیلم نیز به قلم علی طالب‌آبادی زندگی یک زوج را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی مشترک صاحب فرزندی می‌شوند و این اتفاق سبب می‌شود تا به بازنگری جدیدی در زندگی خود برسند.
«سایه» با موضوع زندگی ساخته می‌شود و سومین اپیزود از این مجموعه با نام «ستاره» به موضوع مرگ اختصاص دارد که آن پروژه نیز قطعا تا پایان امسال مقابل دوربین می‌رود.
گفتنی است، سیدروح‌اله حجازی برای کارگردانی فیلم «در میان ابرها» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دریافت کرد.
وی سال گذشته دو فیلم «سپیده» و «نخل گریان» را برای مرکز سیمافیلم ساخت.
«سایه» در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود.
انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.