دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴

فیلمی همگام با شعار سال/

فیلمبرداری «پلاگ» بر روی سد کارون 4 به نیمه راه رسید

پلاگ

سینماپرس-گروه سینما/ فیلمبرداری فیلم «پلاگ» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد به نیمه راه رسید.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «پلاگ» از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد. فاز اول تصویربرداری هفته اول تیرماه در مجموعه سد و نیروگاه کارون ? کلید خورده است.

فیلم سینمایی «پلاگ» بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود و روایتگر آبگیری پیش از موعد سد کارون 4 در سال 89 می‌باشد که مشکلاتی را به همراه دارد و با تلاش مهندسین کشور، یک افتخار ملی بدست می‌آید.

«پلاگ» فیلمی با موضوعی کاملا هم راستا با شعار سال 91 «سال تولید ملی و حمایت ازکار و سرمایه ایرانی» می‌باشد که تلاش مهندسین ایرانی برای به ثمر رسیدن یک پروژه ملی را به تصویر می‌کشد.

برنامه ریزی گروه تولید فیلم پلاگ برای نمایش این فیلم در هفته دولت از سیمای ج. ا. ا می‌باشد و برنامه ریزی‌هایی برای اکران سینمایی این فیلم و حضور در جشنواره‌ها هم وجود دارد.

حسن جوهرچی، جعفر دهقان، میر طاهر مظلومی، شهرام ابراهیمی، اکبردانیالی، مصطفی عبد المحمدی و... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «پلاگ» عبارتند از: کارگردان: حسین تبریزی، تهیه کننده: مصطفی علمی فرد، فیلمنامه: سید امین حسینیون، مشاور کارگردان: محمد عفراوی، مدیر برنامه ریزی: نیلوفر شهیدی، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، طراح گریم: اولدوز عزیزی، صدابردار: وحید سلطانی، مدیر تولید: فاطمه حیدری، تهیه شده در صدا وسیمای استان چهارمحال و بختیاری.


انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.