پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶

گام به گام با افتتاحیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر/3

عباسیان: امیدوارم در اختتامیه حرفی برای گفتن داشته باشم

محمدرضا عباسیان

سینماپرس-گروه سینما/ دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در آئین افتتاحیه این جشنواره گفت: من در مدت پیش از آغاز جشنواره به اندازه یک عمر حرف زدم و امیدوارم در روز اختتامیه نیز حرفی برای گفتن داشته باشم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، محمدرضا عباسیان؛ دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سخنرانی خود برای آئین افتتاحیه این جشنواره ضمن اشاره به این امر که این مراسم فضایی برای بازگویی اعداد و ارقام نیست گفت: چهارشنبه شب در جشنواره فیلم فجر جشن سینمای ایران است و این هنر بزرگ باید در خدمت افرادی باشد که در راستای اعتلای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی گفت: آبروی انقلاب اسلامی مدیون صلابت خون افرادی است که از جان خون برای این مرز و بوم مایه گذاشتند و امروز کودکان انقلاب جای پای مردان بزرگی گذاشتند که تاج شاهی را به پایین انداختند و دستار ولایت برسر بستند.

دبیر سی ویکمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به کیفیت خوب آثار سینمایی راه یافته به بخش مسابقه این رویداد سینمایی، ادامه داد: من در مدت پیش از آغاز جشنواره به اندازه یک عمر حرف زدم و امیدوارم در روز اختتامیه نیز حرفی برای گفتن داشته باشم.

وی صحبت های خود را با این شعر به پایان رساند:

خدایا چنان کن سرانجام کار        تو خوشنود باشی و ما رستگار

در مراسم افتتاحیه سی ویکمین جشنواره فیلم فجر، نماهنگ مروری بر خاطرات سی ویک سال سینما و بخش هایی از فیلم های ماندگار به همراه نماهنگی دیگر شامل مراحل آماده سازی و روند شکل جشنواره سی ویکم پخش شد.
 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.