سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲

گفت و گو با بازیگری که به هنرمندان تمرین بدنسازی می‌دهد/

صفر کشکولی: بعد از ایفای نقش منفی در 60 فیلم، چهره مثبتی را بازی می‌کنم

صفر کشکولی

سینماپرس-گروه تلویزیون/ صفر کشکولی بازیگر نقش غضنفر در سریال «خاطرات مرد ناتمام» گفت: بعد از بازی در 60 نقش منفی در فیلم ها و سریال های گوناگون، برای اولین بار است که نقش جدید و شخصیت مثبتی را بازی می کنم.

صفر کشکولی؛ بازیگر نقش غضنفر در سریال «خاطرات مرد ناتمام» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس درخصوص ایفای این نقش اظهار داشت: من در سریال «خاطرات مرد ناتمام» نقش غضنفر را بازی می کنم که البته برای اولین بار است که  نقش جدیدی به من دادند و نقشم به این صورت است که وقتی در زندان بودم مأموران رضا شاه به من دارویی دادند که صدایم خراب و دو رگه می شود و همین باعث می شود گاهی مرا بخاطر صدایم در سریال مسخره کنند.

 

کشکولی درباره نقش غضنفر در سریال «خاطرات مرد ناتمام» توضیح داد: نقشم را خیلی دوست دارم چون بعد از حدود 60 فیلم و سریالی که نقش منفی بازی کردم بالاخره نقش مثبتی از طرف آقای کرمیار به من پیشنهاد شد.البته نقش منفی بازی کردن خیلی سخت است و کار هر کسی نیست اما نقش غضنفر هم نقش خوب و نویی است.

 

وی ادامه داد: سریال «خاطرات مرد ناتمام»، به دلیل همکاری با هنرمندان بزرگی مثل محمود پاک نیت، سروش صحت، امین زندگانی، ولد بیگی و داوود نژاد تماماً برایم خاطره بود.

 

کشکولی درخصوص فعالیت های دیگرش در حوزه سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر مشغول بازی در دو فیلم  «بزرگراه آزادگان» به کارگردانی بهروز جواهریان و فیلم سینمایی «شاهد عینی» هستم.

 

گفتنی است، صفر صفرزاده کشکولی علاوه بر بازیگری  ورزشکار نیز هست. در سال 1343 ساموئل خاکچیان برای بازیهای انتخابی آسیال وجهان در تهران، از تناسب اندام کشکولی خوشش آمد و وی را برای همکاری و بازی در نقشهای سینمایی دعوت کرد. وی حدود 160 فیلم سینمایی و سریال بازی کرده و در این مدت بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون را تمرین بدنسازی داده  است.

 

در کارنامه بازیگری وی بازی در فیلم های «مرد روز»، «لیلى و مجنون»، «آبشار طلا»، «اجاره‏نشینها»، «سازمان 4»، «شكار»، «خارج از محدوده»، «دلار»، «رویاى نیمه شب تابستان»، «عروسیت مبارك»، «سرحد»، «سفربخیر» دیده می شود.

 

مجموعه «خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری به مناسبت دهه فجر از شبکه یک پخش می‌شود.

 

در این مجموعه امین زندگانی، محمود پاک نیت، سروش صحت، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، داوود فتحعلی‌بیگی، سیامک صفری، مجید سعیدی، آزاده شمس، امیر حسین مدرس، فرانک کلانتر، صفر کشکولی، حمید بهرامی ، مهشید حبیبی، مونیا جمال پور، نسترن هاشمی و... به ایفای نقش می‌پردازند، بازیگران اصلی فیلم همگی جلوی دوربین رفتند.

 

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.